Deli

Po podatkih združenja IAB Europe so se naložbe v digitalno oglaševanje na evropskem trgu povečale za 9,8 odstotka, medtem ko so v Sloveniji zabeležile 8-odstotno rast. Skupne naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji so v letu 2022 dosegle 77 milijonov evrov, kar predstavlja 42 odstotkov naložb v celoten oglaševalski kolač. Prikazno oglaševanje je v letu 2022 zraslo za 9,7 odstotka, v Sloveniji pa je zabeležilo 5,6-odstotno rast.

Naložbe v oglaševanje v Sloveniji - iPROM - Novice

Naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji zrasle za 8 odstotkov, v Evropi za 10 odstotkov

Raziskava AdEx 2022 za Evropo je pokazala, da so naložbe v digitalno oglaševanje v Evropi v preteklem letu zabeležile 9,8-odstotno rast in dosegle že 86 milijard evrov. V Sloveniji je raziskava AdEx 2022 zabeležila 8-odstotno rast naložb v digitalno oglaševanje, skupaj vrednih 77 milijonov evrov, kar predstavlja 42 odstotkov naložb v celoten oglaševalski kolač.

Naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji zrasle za 8 odstotkov, v Evropi za 10 odstotkov - iPROM - Novice

Prikazno oglaševanje povečuje delež v digitalnem oglaševalskem kolaču

Prikazno oglaševanje, ena izmed prevladujočih oblik digitalnega oglaševanja, je v Evropi v letu 2022 zabeležilo 9,7-odstotno rast, v Sloveniji pa 5,6-odstotno rast.

Raziskava AdEx 2022 za slovenski trg je pokazala tudi, da podjetja krepijo naložbe v zakup oglasnega prostora na slovenskih medijih, saj so le-te lani zrastle za 12 odstotkov.

»Po napovedih združenja IAB Slovenija se letos za prikazno oglaševanje obetajo dodatni pospeški, saj naj bi naložbe v to obliko digitalnega oglaševanja v Sloveniji letos zrasle za 22 odstotkov. Razlogov za to je več, med katerimi so najpomembnejši dolgoročna učinkovitost, merljivost, zaščita blagovne znamke in možnost naprednega ciljanja z uporabo lastnih, prvoosebnih podatkov podjetij in blagovnih znamk. Vse to omogoča oglaševalcem boljši izkoristek naložb v digitalno oglaševanje ter učinkovito izvajanje oglasnih akcij z namenom znamčenja in utrjevanja blagovnih znamk, kar je ključno za uspešno trženje na dolgi rok. Nestanovitni časi zahtevajo premišljene naložbe, pri čemer je prav prikazno oglaševanje investicija, ki dolgoročno podpira blagovno znamko in prodajo,« je rezultate raziskav komentiral Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v družbi iPROM.

Deli