Si specialist za Google Ads in se ne ustrašiš velikih količin podatkov? Te zanimajo različna oglaševalska in analitična orodja ter platforme? Želiš ustvarjati učinkovite oglaševalske akcije za priznane blagovne znamke? iPROM v svoje vrste vabi specialista za iskalni marketing, ki bo soustvarjal uspešne digitalne strategije naših naročnikov.
Kdo smo?
iPROM je visokotehnološko podjetje, ki na enem mestu združuje najširši nabor svetovalnih, analitičnih, medijskih in programskih rešitev za izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih. Poleg vznemirljivega in dinamičnega dela nas odlikuje tudi edinstvena kultura, ki spodbuja rast in ekipni duh. Cenimo ideje, proaktivnost in odgovornost, zaradi hitre rasti in osvajanja novih trgov pa nikoli ne zmanjka novih izzivov in priložnosti za napredovanje.
Nudimo:
- sproščeno in prilagodljivo delovno okolje;
- sodelovanje z ekipo nadarjenih, inovativnih sodelavcev na področju oglaševanja in ustvarjanja novih poslovnih modelov v digitalnem okolju;
- dostop do edinstvenega znanja in tehnoloških rešitev na področju digitalnega oglaševanja in trženja;
- možnost kariernega razvoja, neprestanega učenja in profesionalne rasti;
- stalna izobraževanja in mentorstvo;
- stimulativno mesečno plačilo in nagrajevanje.
Pričakujemo:
- obvezne izkušenje z upravljanjem iskalnih kampanj v oglaševalski platformi Google Ads (vsaj 2 leti);
- poznavanje vsaj enega izmed analitičnih orodij: Adobe Analytics, Google Analytics, Piwik PRO, Kissmetrics, Matomo, …;
- dobro razumevanje marketinških metrik in konceptov;
- razumevanje koncepta nakupnega procesa;
- odlično razumevanje delovanja digitalnih medijev;
- analitično naravnanost, natančnost pri delu, odgovornost, predanost in organiziranost;
- dobro poznavanje programov Microsoft Office, še posebej programa Excel;
- 100 % predanost spoštovanju rokov;
- dobre komunikacijske sposobnosti v slovenskem in angleškem jeziku.
Tvoje naloge bodo obsegale:
- samostojno upravljanje iskalnih kampanj naročnikov;
- postavitev tedenskih in mesečnih ciljev za posamezne naročnike;
- razvoj strategij za nove naročnike;
- redno analiziranje uspešnosti oglaševalskih kampanj tako za medijske kot analitične rezultate;
- svetovanje naročnikom glede možnosti izboljšav;
- sestanke z naročniki in predstavitve oglaševalskih poročil.
Kako do več informacij in možnosti prijave?
Če se najdeš v opisu, nam do 19. maja 2024 pošlji življenjepis ter kratko spremno pismo prek spodnjega obrazca.