Si ob načrtovanju poti tako navdušen/a kot nad potovanjem? Te zanima, kako zbirati podatke v brskalnikih in prek strežnikov ter razumeti marketinške pixle? V ekipo vabimo osebo, ki je ali pa si želi postati strokovnjak na področju sistemov za upravljanje oznak (tag management sistemov) in marketinške analitike (m/ž)!
Iščemo navdušenca/ko nad digitalnim svetom, ki bo skupaj z nami razvijal/a napredne analitične rešitve za naročnike in jim pomagal/a doseči najboljše možne rezultate.
Z znanjem, ki ga že imaš ali pa ga boš pridobil/a pri nas, boš poskrbel/a za razvoj logike implementacij, usklajevanje z razvojnimi ekipami in implementacijo prek sistemov za upravljanje oznak (tag management sistemov), kot so Google Tag Manager, Adobe Launch in Tealium.
Pri svojem delu skrbimo za implementacije različnih orodij tako na strani odjemalca kot na strežniški strani, na voljo pa dobiš tudi dostope do poslovnih orodij in sandboxov, da lahko še dodatno nadgrajuješ svoje znanje.
Tvoje delo bo potekalo v sodelovanju z izkušeno ekipo sodelavcev, ki ti bodo nudili podporo in pomoč pri učinkovitem reševanju izzivov ter s teboj delili poglobljeno znanje s področja implementacij.
Kdo smo in kaj počnemo?
iPROM je pionir na področju razvoja tehnologij za digitalno oglaševanje ter največja digitalna agencija v Sloveniji. Zaradi pospešene rasti na področju strategij in analitike novemu sodelavcu nudimo zanimivo delo za uveljavljene svetovne blagovne znamke, mentorstvo ter sodelovanje v ekipi digitalnih navdušencev.
Ponujamo ti edinstveno priložnost za karierni razvoj ter delo z različnimi oglaševalskotehnološkimi rešitvami (Ad-Tech), ki jih razvijamo že več kot 20 let, in priznanimi partnerskimi analitičnimi tehnološkimi rešitvami.
Pika na i zaposlitvi v iPROMu je poleg vznemirljivega in dinamičnega tehnološkega dela kultura podjetja, ki dopušča prilagodljiv delovni čas in močno spodbuja ekipni duh. Cenimo ideje in proaktivnost, zaradi hitre rasti pa nikoli ne zmanjka novih izzivov in priložnosti za napredovanje.
Nudimo:
- Sproščeno in prilagodljivo delovno okolje v Ljubljani v Črnučah (bližina obvoznice, postaja LPP je v neposredni bližini) ter hibriden način dela
- Sodelovanje z ekipo nadarjenih, inovativnih sodelavcev na področju oglaševanja in ustvarjanja novih poslovnih modelov v digitalnem okolju
- Dostop do edinstvenega znanja in tehnoloških rešitev na področju digitalnega oglaševanja in podatkovne analitike
- Možnost kariernega razvoja, neprestanega učenja in profesionalne rasti
- Stalna izobraževanja in mentorstvo
- Stimulativno plačilo in nagrajevanje
Pričakujemo:
- Poznavanje vsaj enega od analitičnih orodij (GA4, PiwikPro, Adobe Analytics, Matomo)
- Osnovno razumevanje delovanja analitičnih orodij
- Osnovno poznavanje vsaj enega od orodij TMS (GTM, Tealium, Commanders Act …)
- Razumevanje osnov front-end jezikov (HTML/CSS in JS)
- Splošno razumevanje digitalnega marketinga
- Organiziranost, natančnost, analitičnost
- Komunikativnost, ekipno delo, spoštovanje rokov
- Dobre komunikacijske sposobnosti v slovenskem in angleškem jeziku
- Dobro poznavanje programov Microsoft Office, še posebej programa Excel
Dodatne prednosti, ki pa niso obvezne:
- Certifikati s področja analitičnih rešitev (Google Analytics IQ, Adobe Analytics Business Practitioner …)
- Izkušnje s podatkovnimi platformami (BiqQuery, Snowflake …)
- Izkušnje z vizualizacijskimi in BI-orodji (Power BI, Domo, Tableau, Qlik, Data Studio …)
- Izkušnje z ostalimi ETL-orodji
- Izkušnje z orodjem JIRA
- Razumevanje nemškega ali hrvaškega jezika
Se najdeš v opisu delovnega mesta? Pošlji nam svoj življenjepis s spremnim pismom najkasneje do 31. julija in sprejmi naše povabilo na spoznavno kavo.