Iščemo specialista za iskalni marketing (m/ž) - iPROM Novice

Iščemo specialista za iskalni marketing (m/ž): pridruži se nam in soustvarjaj digitalne strategije za regijske naročnike!

Si specialist za Google Ads in se ne ustrašiš velikih količin podatkov? Te zanimajo različna oglaševalska in analitična orodja ter platforme? Si želiš delati na digitalnih kampanjah za znane svetovne blagovne znamke? iPROM v svoje izbrane vrste vabi specialista za iskalni marketing, ki bo soustvarjal uspešne digitalne strategije naših naročnikov.

Preberi več
Zaposlimo programerja/razvijalca v programskem jeziku Javascript m/ž - iPROM Novice

Zaposlimo programerja/razvijalca v programskem jeziku JavaScript (m/ž)

Zaradi pospešenega razvoja tehnoloških rešitev in širitve na tuje trge iPROM v svojo razvojno ekipo vabi programerja JavaScript, ki bo sodeloval pri nadgradnji ene najprodornejših Ad-Tech platform v regiji Adriatik na področju rešitev iPROM Yield.

Preberi več
iPROM prejel platinasto bonitetno odličnost AAA za leto 2021 - iPROM Novice

iPROM prejel platinasto bonitetno odličnost AAA za leto 2021

Bisnode Slovenija je iPROMu za leto 2021 podelil certifikat platinaste bonitetne odličnosti AAA. Gre za mednarodno priznan in prepoznaven certifikat, s katerim podjetja izkazujejo zanesljivost, verodostojnost in nizko tveganje za vse poslovne partnerje, ki z njim sodelujejo. Platinasto bonitetno odličnost prejmejo le podjetja, ki tri leta zapored prejmejo najvišjo, zlato boniteto odličnosti AAA. V Sloveniji med več kot 217.000 registriranimi podjetji dosega razred platinastega bonitetnega odličja zgolj 3,7 odstotka podjetij.

Preberi več
iPROM Raziskava - Odnos do digitalnega oglaševanja 2022

Raziskava iPROMa in Valicona: Sodelujte pri prepoznavanju trendov digitalnega oglaševanja v Sloveniji!

iPROM in raziskovalna hiša Valicon že četrto leto zapored izvajata raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. S sodelovanjem v aktualni raziskavi jima lahko pomagate prepoznati letošnje vodilne trende v digitalnem medijskem ekosistemu, ki bodo narekovali snovanje učinkovitih trženjskih strategij.

Preberi več
Igor Mali za Marketing magazin - Vsaka kriza krepi racionalnost potrošnikov - iPROM Novice

Igor Mali za Marketing magazin: Vsaka kriza krepi racionalnost potrošnikov

Če si želijo oglaševalci zagotoviti nadzor nad upravljanjem svojih blagovnih znamk, naj se osredotočijo na razvoj lastnih vsebin in podatkovnih silosov, je v pogovoru za Marketing magazin svetoval operativni direktor v iPROMu Igor Mali.

Preberi več
Simon Cetin za Marketing magazin: Da zrastemo, moramo stopiti izven okvirov ograjenih vrtov - iPROM Novice

Simon Cetin za Marketing magazin: Da zrastemo, moramo stopiti izven okvirov ograjenih vrtov

Da smo v družbi iPROM v letu 2021 poslovali dobro in beležimo stabilno rast, gre zasluga aktivnemu inoviranju na področju oglaševalske tehnologije, odpiranju novih segmentov in trgov ter podpori naročnikom pri izboljševanju poslovnih rezultatov. Odločilno pa je bilo tudi, da smo ob povečanem povpraševanju po storitvah, povečani uporabi naših rešitev in hibridnem modelu dela uspeli poskrbeti za dobro počutje zaposlenih, je za Marketing magazin pojasnil ustanovitelj in partner v družbi iPROM Simon Cetin.

Preberi več
Nova raziskava Shopper's Mind 2021: Spletni kupci v Sloveniji nakupujejo vse pogosteje - iPROM - Novice

Nova raziskava Shopper’s Mind 2021: Spletni kupci v Sloveniji nakupujejo vse pogosteje

Aktualna raziskava Shopper’s Mind 2021, ki jo izvaja konzorcij partnerjev Valicon, iPROM in Ceneje.si, je pokazala, da se trend rasti spletnega nakupovanja nadaljuje. V Sloveniji je med spletnimi nakupovalci zabeležila povečano frekvenco in intenzivnost spletnega nakupovanja. Največ nakupov beležijo kategorije moda, dom in vrt ter elektronika, povprečna vrednost nakupa pa znaša skoraj 100 evrov. 73 odstotkov Slovencev opravi štiri spletne nakupe letno, slaba polovica pa je takih, ki nakupujejo redno, pri tem pa najpogosteje uporabljajo pametni telefon in plačujejo s karticami.

Preberi več
Tomaž Tomšič za DMS: Z napovednim modelom do pravega potrošnika in učinkovitejšega oglaševanja - iPROM - Novice

Tomaž Tomšič za Društvo za marketing Slovenije: Z napovednim modelom do pravega potrošnika in učinkovitejšega oglaševanja

Vodja iPROM Labsa Tomaž Tomšič in Matjaž Robinšak iz Valicona sta na predavanju Marketing TOPX Društva za marketing Slovenije predstavila skupno rešitev na področju tržnega raziskovanja, ki omogoča nagovarjanje in doseganje zgolj zainteresiranih potrošnikov. V trženju so sredstva namreč omejena, zato si tržniki prizadevajo čim bolj zmanjšati neučinkovito komuniciranje ter nagovarjati predvsem tiste potrošnike, ki bi jih ponudba resnično zanimala.

Preberi več
Leon Brenčič za AmCham Slovenia: Obnašanja potrošnikov v novi normalnosti - iPROM - Novice

Leon Brenčič za AmCham Slovenia: Obnašanja potrošnikov v novi normalnosti

Na virtualnem pogovoru Ameriške gospodarske zbornice – AmCham Slovenia je direktor odnosov z naročniki v iPROMu Leon Brenčič predstavil svoj pogled na vedenje potrošnikov v novi normalnosti.

Preberi več
Leon Brenčič za SOZ: Nakupna pot se seli na splet: čas je za strategije »digitalno najprej« - iPROM Novice

Leon Brenčič za SOZ: Nakupna pot se seli na splet – čas je za strategije »digitalno najprej«

iPROM in Valicon že vrsto let izvajata raziskave, ki nam dajejo jasno sliko o razvoju trženjskega komuniciranja in trendih v oglaševanju. Na četrtkovem spletnem seminarju Slovenske oglaševalske zbornice, kjer je bilo govora o »komunikacijah nove generacije«, sta jo orisala direktor odnosov z naročniki v iPROMu, Leon Brenčič, ter Matjaž Robinšak iz Valicona.

Preberi več