Sonce.net in iPROM navdušujeta s projektom #MINIDENTITETA - iPROM Novice

Sonce.net in iPROM navdušujeta s projektom #MINIDENTITETA

5 MINI-jev. 5 MINI identitet. Celoletni projekt, ki nastaja pod taktirko Sonce.net, je na digitalnih medijih zaživel z našo pomočjo.

Preberi več
Hoteli Bernardin z mobilnim formatom iPROM Click2Call presegli zastavljene cilje - iPROM Press

Hoteli Bernardin – Le klic stran do zimskih doživetij na morju!

V iPROM-u smo digitalno kampanjo za Hotele Bernardin dodatno podprli s tehnološko rešitvijo iPROM Click2Call, ki je uporabnikom pametnih telefonov s klikom na telefonsko številko znotraj oglasa omogočila neposredno naročilo aranžmaja.

Preberi več
V ekipo vabimo novega sodelavca na delovno mesto - iPROM Novice

V ekipo vabimo novega sodelavca na delovno mesto Tester m/ž

Ti učenje novih stvari in reševanje problemov predstavljata izziv? Imaš kritično oko? Pridruži se iPROM ekipi in soustvarjaj prihodnost digitalnega oglaševanja! Prepričaj nas s proaktivnostjo, ambicioznostjo in osebnostno integriteto.

Preberi več
S-platformo-iPROM-Cloud-do-40-odstotnega-povecanja-rezervacij-slika

S platformo iPROM Cloud do 40-odstotnega povečanja rezervacij

Za naročnika Terme Maribor smo pripravili mednarodno digitalno strategijo promocije prilagojenih zimskih aranžmajev. Oglase s krovnim sporočilom »Top ponudba v top sezoni!« smo upravljali preko platforme iPROM Cloud in v dvomesečnem obdobju dosegli 40 odstotkov več rezervacij ter 30 odstotkov več spletnih povpraševanj kot v enakem obdobju lani.

Preberi več
iPROM-z-novim-vodjo-projektov-iPROM-iPROM-novice-Uros-Koncar

iPROM z novim vodjo projektov

iPROM-u se je pridružil Uroš Končar. Kot vodja projektov bo zadolžen za skrb za ključne stranke in nadgradnjo iPROM-ovega portfelja, ki se s strateško podporo naročnikom vse bolj umešča v mednarodno okolje. Kot asistentki medijskega oddelka sta ekipo okrepili tudi Maja Nučič in Mateja Zupan.

Preberi več
Canon-z-uporabo-vedenjskega-ciljanja-izboljsal-rezultate-oglasevanja-za-50-odstotkov

Canon z uporabo vedenjskega ciljanja izboljšal rezultate oglaševanja za 50 %

Za linijo Canonovih poslovnih brizgalnih tiskalnikov MAXIFY, ki nagovarja mala podjetja in samostojne podjetnike, smo pripravili celovito medijsko in tehnološko strategijo digitalnega nastopa. Prva tovrstna branding kampanja je temeljila na tehnologiji za izločanje prekrivanja spletnih medijev po dosegu, prednastavljeni frekvenci in naprednem vedenjskem ciljanju.

Preberi več
Kljuc-do-uspeha-je-v-pravih-aktivnostih-v-pravem-nacinu-dela-vzajemni-energiji-in-povezani-ekipi-Leon-Brencic

Ključ do uspeha je v pravih aktivnostih, v pravem načinu dela, vzajemni energiji in povezani ekipi

Vas zanima, kakšne so napovedi za digitalno oglaševanje in kako se bo oglaševalska industrija razvijala v Sloveniji?

Preberi več
iscemo_1

Zaposlimo vodjo digitalnih projektov!

Pridruži se spletni medijski agenciji iPROM in soustvarjaj prihodnost digitalnega oglaševanja! Prepričaj nas s proaktivnostjo, izkušnjami in osebnostno integriteto.

Preberi več
Netko

Pričenja se boj za spletne oskarje – NETKO 2015!

Nagrado NETKO od leta 1999 podeljuje Združenje za informatiko in telekomunikacije pri Gospodarski zbornici Slovenije, in sicer podjetjem, ustanovam, uradom, skupnostim ter posameznikom, ki izstopajo s kakovostjo svojih digitalnih prizadevanj. Rok za prijavo projektov se izteče 27. novembra.

Preberi več
iPROM-nadaljuje-s-krepitvijo-ekipe-Share-Facebook

iPROM nadaljuje s krepitvijo strokovne ekipe

iPROM-ovi ekipi sta se jeseni pridružila Mirko Strle in Matej Zupančič. Nova sodelavca bosta odgovorna za podporo pri razvoju rešitev za digitalno odličnost iPROM-ovih naročnikov tako v Sloveniji kot v tujini.

Preberi več