Na iPROM-u iščemo okrepitve!

Zaradi širitve poslovanja in nadaljnje načrtovane rasti podjetja iPROM iščemo nove, perspektivne sodelavce za delo na področju razvoja rešitev za digitalno oglaševanje.

Preberi več

Razbijamo mite o programatičnem zakupu (2. del)

Če se osnovno bistvo in namen predajanja oglasnega sporočila skozi leta nista kaj bistveno spremenila, pa so se pomembno spremenili načini in digitalna orodja, s katerimi oglaševanje izvajamo. Z…

Preberi več

Razbijamo mite o programatičnem zakupu

V  iPROM-u se z razvojem programske opreme za avtomatizacijo poslovnih procesov in izvedbo oglaševanja v digitalnih medijih ukvarjamo že dobro desetletje in pol. V tem času je programatični zakup…

Preberi več

Vsa aktualna ponudba Petrol eShop znotraj enega oglasnega formata

V agenciji Klicaj so za Petrol eShop pripravili oglaševalsko akcijo s sloganom »Majhne cene, velika izbira«.  Za osrednjo komunikacijo, ki je potekala preko spleta pa smo poskrbeli v iPROM-u. Z…

Preberi več

Do zmagovalne pekovske dobrote interaktivno

Z aplikacijo »Postanite Hoferjev pek« so v Hoferju svoje kupce pozvali k neposrednemu soustvarjanju njihovega prodajnega programa. Za tehnološko in kreativno izvedbo akcije smo v iPROM-u poskrbeli z naprednimi…

Preberi več

Naš strokovnjak Simon Struna predaval na 3. IAB Akademiji

V sredo, 4. marca se je v organizaciji združenja IAB Slovenija odvila že tretja IAB Akademija, na kateri je gostil tudi iPROM-ov strokovnjak Simon Struna. Udeležencem je predstavil osnove…

Preberi več

Nove kadrovske okrepitve na iPROM-u

Ekipi podjetja iPROM so se s februarjem pridružili še trije novi sodelavci. Prepričani smo, da bo njihov prihod doprinesel k nadaljnjemu razvoju rešitev in krepitvi portfelja, kar smo…

Preberi več

Sebastjan Pirih na iPROM-u zasedel mesto specialista za digitalne koncepte

Z januarjem je mesto specialista za digitalne koncepte v agenciji iPROM zasedel Sebastjan Pirih. Upravljal bo razvoj digitalnih konceptov, ki bodo z vsebinskim marketingom, družbenimi mediji in kreativno digitalno…

Preberi več
Simon Cetin za SEMPL: Kaj je programatični zakup oglasnega prostora? Razlaga za začetnike -iPROM - Mnenja strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za SEMPL: Kaj je programatični zakup oglasnega prostora? Razlaga za začetnike.

Gotovo ste že slišali za programatični zakup oglasnega prostora, veste, da obstaja, da postaja vse pomembnejši in da za svoje delovanje uporablja računalnike in programe. Tisti, ki se nanj spoznajo, veliko govorijo o njem. Prepričani ste, da gotovo vključuje robote, in upate, da ne postane pomemben trend, še preden greste v pokoj. 

Preberi več
Simon Cetin v pogovoru za Marketing magazin - iPROM - Mnenja Strokovnjakov - Simon Cetin

Simon Cetin za Marketing magazin: Ko bodo današnji osnovnošolci končali fakulteto, bo splet prevladujoč oglasni medij na svetu

»Ko bodo današnji osnovnošolci končali fakulteto, bo splet prevladujoč oglasni medij na svetu«, je bila osrednja misel Simona Cetina v pogovoru za revijo Marketing magazin.Na spodnji povezavi objavljamo celoten…

Preberi več