Thermana Laško je nadgradnjo digitalnega nastopa na italijanskem trgu zastavila s spletno medijsko agencijo iPROM in spletno prodajo prilagojenih turističnih aranžmajev izboljšala za kar 25 odstotkov.
Thermana Laško si prizadeva postati eno pomembnejših slovenskih turističnih podjetij, ki v svoji ponudbi uveljavlja kakovost bivanja in kulturo zdravega načina življenja – z bogato in raznoliko ponudbo pa se želi približati tudi gostom v tujini.
Z željo po dvigu prodaje spletnih aranžmajev na italijanskem trgu so nadgradnjo obstoječega nastopa zastavili v sodelovanju s spletno medijsko agencijo iPROM. Ta je za učinkovito nagovarjanje ciljne publike izbrala večkanalni nastop in oglaševanje tematsko prilagojenih aranžmajev na italijanskem trgu upravljala z avtomatizirano platformo iPROM Cloud.
Na podlagi večnivojskega vedenjskega in geografskega ciljanja ter sprotnega pridobivanja podatkov o ključnih parametrih uspešnosti akcije v realnem času so z avtomatiziranim programatičnim pristopom naročniku zagotovili najboljši izkoristek medijskih sredstev in opazno povečali rezultate v primerjavi z enakim lanskim obdobjem.
V enomesečnem obdobju trajanja digitalne akcije so dosegli več kot 726.000 uporabnikov znotraj različnih ciljnih skupin in s prilagajanjem frekvence prikazovanja oglasov posameznemu uporabniku dosegli kar 25-odstotno povečanje spletne prodaje.