V iPROM-u smo za naročnika Canon Adria na slovenskem in hrvaškem trgu pripravili digitalno strategijo za pospeševanje prodaje nove serije tiskalnikov PIXMA G. Poleg prilagojenega nabora naprednih oglasnih formatov smo naročnikov nastop v digitalnih medijih podprli z video oglasi v HD tehniki, ki so se vnaprej izbranim ciljnim skupinam uporabnikov digitalnih medijev prikazovali na osnovi večnivojskega vedenjskega ciljanja.
Za naročnika Canon Adria smo v slovenskih in hrvaških digitalnih medijih zasnovali strategijo za pospeševanje prodaje nove serije tiskalnikov PIXMA G, ki je s prilagojeno umestitvijo spletnih oglasov nagovarjala zasebne uporabnike in manjša podjetja.
Za učinkovit nagovor ciljnih skupin, določenih na osnovi vedenjskih vzorcev, smo izbrali nabor prilagojenih oglasnih rešitev, med katerimi so še posebej izstopali napredni formati iPROM AdBreak™, Billboard in iPROM Scroll Ad™; komunikacijo pa smo vzporedno širili tudi s podporo na družbenih omrežjih Facebook in YouTube.
Izvedbo celotne akcije smo upravljali s platformo iPROM Cloud, ki na osnovi pridobljenih podatkov o ključnih parametrih uspešnosti akcije avtomatizirano upravlja z zakupom oglasnega prostora v realnem času in tako zagotavlja najboljši izkoristek medijskih sredstev.
Kombinacija ciljanja in strateško načrtovanega izbora digitalnih kanalov je naročniku zagotovila več kot 90-odstotni doseg uporabnikov znotraj ciljanih skupin, s povprečno frekvenco 12 izpostavitev na posameznega uporabnika.
Z omenjeno akcijo smo komunikacijske cilje naročnika Canon Adria v Sloveniji presegli za 64 odstotkov, na Hrvaškem pa za 106 odstotkov.