V iPROM-u smo digitalno kampanjo za Hotele Bernardin dodatno podprli s tehnološko rešitvijo iPROM Click2Call, ki je uporabnikom pametnih telefonov s klikom na telefonsko številko znotraj oglasa omogočila neposredno naročilo aranžmaja.
V spletni medijski agenciji iPROM smo na podlagi temeljite analize spletnih navad obiskovalcev Hotelov Bernardin ugotovili, da si njihovi obstoječi in potencialni gostje ponudbo aranžmajev vse bolj ogledujejo in izbirajo preko spleta – kljub digitalizaciji pa precej obiskovalcev končno rezervacijo sobe še vedno raje opravi preko telefona.
Skladno s pridobljenimi informacijami in ciljem, da bi se željam in navadam sodobnih turistov čim bolj približali in jih uspešno nagovorili v vseh fazah nakupnega procesa, smo za naročnika, Hoteli Bernardin, pripravili strategijo digitalne transformacije in pričeli s strateškim utrjevanjem njihove prisotnosti na digitalnih kanalih.
Tako smo digitalno kampanjo zimske ponudbe hotelskih aranžmajev »Zimske počitnice« podprli z novo tehnološko rešitvijo iPROM Click2Call. Z njo smo želeli gostom poenostaviti korake do odločitve in jim rezervacijo aranžmaja omogočiti z neposrednim klikom na telefonsko številko, izpisano na mobilnih oglasih. Strategija se je izkazala za pravilno, saj je digitalna kampanja zabeležila nadpovprečno število konverzij in kar preko 200 klicev na posebno rezervacijsko številko.