Za naročnika Terme Maribor smo pripravili mednarodno digitalno strategijo promocije prilagojenih zimskih aranžmajev. Oglase s krovnim sporočilom »Top ponudba v top sezoni!« smo upravljali preko platforme iPROM Cloud in v dvomesečnem obdobju dosegli 40 odstotkov več rezervacij ter 30 odstotkov več spletnih povpraševanj kot v enakem obdobju lani.
V iPROM-u smo za Terme Maribor na digitalnih medijih načrtovali mednarodno promocijo ponudbe prilagojenih zimskih hotelskih aranžmajev. Ključna cilja kampanje sta bila izboljšanje števila spletnih rezervacij in oddaje spletnih povpraševanj, ki smo ju primerjali z rezultati konkurence v istem obdobju lani.
Da bi naročniku zagotovili več zasedenih kapacitet, smo se poslužili večkanalnega pristopa in interakcijo s potencialnimi strankami načrtovali na vseh strateško pomembnih kanalih. Doseg ciljnih uporabnikov interneta smo upravljali s platformo iPROM Cloud, ki omogoča spremljanje ključnih parametrov uspešnosti akcije v realnem času in zagotavlja optimalno izrabo oglaševalskih sredstev.
Z naprednimi metodami ciljanja, izločanjem prekrivanja uporabnikov med mediji in uspešnim remarketingom so rezultate pretekle sezone izboljšali za 40 odstotkov in naročniku zagotovili 30-odstotno povečanje spletnih rezervacij.