Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij - iPROM - Mnenja strokovnjakov – Leon Brenčič

Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij (2. del)

Leon Brenčič

V prejšnjem blogu sem pisal o pomenu uporabniške in potrošniške izkušnje s poudarkom na digitalni potrošniški izkušnji. V tem zapisu pa bom izpostavil ključne mite in priporočila za oblikovanje boljše potrošniške izkušnje.

Preberi več
Digitalno oglaševanje nadaljuje prevlado - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Andrej Ivanec

Digitalno oglaševanje nadaljuje prevlado

Andrej Ivanec

Maja sta IAB in IAB Europe izdala letni poročili o digitalnem oglaševanju za leto 2017 za Združene države Amerike in Evropo. Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu, izpostavlja ključne izsledke obeh poročil.

Preberi več
Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Dobra potrošniška izkušnja je ključ do uspešnosti podjetij (1. del)

Leon Brenčič

Vse zmogljivejša tehnologija močno preobraža nakupne navade in pričakovanja potrošnikov. Snovanje uporabniške izkušnje (UX) je nadomestilo ustvarjanje potrošniške izkušnje (CX), ki temelji na ustvarjanju doživetij na celotni (digitalni) prodajni verigi, s presežkom pričakovanj.

Preberi več
Prihodnost oglaševanja je programatična-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Simon Struna

Prihodnost oglaševanja je programatična

Simon Struna

Digitalizacija preobraža vse panoge, oglaševanje pa postavlja temelje pametne izrabe tehnologije. V svetu oglaševanja se digitalni ekosistem spreminja praktično dnevno.

Preberi več
Moč iskalnega marketinga-iPROM-Mnenja strokovnjakov-Anže Hribar

Moč iskalnega marketinga

Anže Hribar

Ostati relevanten in viden na trgu, prenasičenem z informacijami, je eden primarnih ciljev vsake blagovne znamke, pri čemur brez uporabe iskalnega marketinga zagotovo ne gre. Iskalni marketing namreč poskrbi, da blagovna znamka zasede pozicijo tam, kjer se spletno iskanje preobrazi v nakupno pot.

Preberi več
Televizija, ki spremlja gledalca - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

Televizija, ki spremlja gledalca

Igor Mali

V svetu televizijskega oglaševanja smo priča zasuku paradigme, programatična TV zna namreč ciljati posameznega gledalca. To pomeni, da se načini ciljanja občinstva spreminjajo, na področje digitalne TV pa vstopajo nove metrike, ki so bližje digitalnim.

Preberi več
Svet oglaševanja 2018: Digitalne taktike in orodja, ki jih morate poznati! - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Leon Brenčič

Svet oglaševanja 2018: Digitalne taktike in orodja, ki jih morate poznati!

Leon Brenčič

V tem zapisu so predstavljeni digitalne taktike in orodja, ki jih bodo marketinški strokovnjaki v letu 2018 vključevali v digitalne strategije.

Preberi več
Tehnološki trendi, ki bodo v letu 2018 preobražali oglaševanje - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Nejc Lepen

Tehnološki trendi, ki bodo v letu 2018 preobražali oglaševanje

Nejc Lepen

Rezultat razvoja novih tehnologij in razumevanje, kaj bodo te doprinesle k razvoju oglaševalskega ekosistema, povzemamo v zapisu o tehnoloških trendih za leto 2018.

Preberi več
Pametno oglaševanje obožuje podatke - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Maja Gorjanc

Pametno oglaševanje obožuje podatke

Maja Gorjanc

Gorivo medijskega ekosistema so podatki, podjetja, ki z njimi razpolagajo, pa so novi naftni magnati. Tehnološkim inovacijam sledi kreativna industrija, ki zato prilagaja oglaševanje trendom.

Preberi več
OTT postaja naslednja oglaševalska velesila - iPROM - Mnenja strokovnjakov - Igor Mali

OTT postaja naslednja oglaševalska velesila

Igor Mali

V oglaševalskem kolaču si televizija že dolgo reže največji kos. Delež televizijskega oglaševanja se nikoli ni zdel ogrožen, saj je zadnja desetletja stalno rastel. A na obzorju je resen tekmec, ki z enakimi in boljšimi vsebinami, zagotovljenimi kadarkoli jih uporabnik želi, prepričuje oglaševalce v svoje sposobnosti. S pametnimi podatki v realnem času namreč omogoča napredno ciljanje in upravljanje oglaševanja. Platforme OTT (Over-the-top content) različnih ponudnikov že danes služijo oglaševalske milijarde (v poljubni svetovni valuti).

Preberi več

Avtorji