NOVICE IZ SVETA
Marketing z vplivneži že dolgo velja za učinkovit pristop strokovnjakov za marketing. V letošnjem letu 2020 se temu področju namenja še več pozornosti, saj je postal marketing z vplivneži za blagovne znamke nepogrešljiv.
Marketinški trendi so trenutno težko napovedljivi, vendar so pri Deloittu izpostavili ključne, ki naj bi prispevali k zrelosti podjetij in njihovi uspešni digitalizaciji
Digitalni mediji slovijo po svoji učinkovitosti pri nagovarjanju potrošnikov.
Tehnologija narekuje tempo, obseg in kakovost digitalnega marketinga.
Letošnje leto se bo v zgodovino zapisalo kot mračno obdobje trgovine na drobno. Spletno nakupovanje je svetla izjema.
Blagovne znamke so se zaradi koronavirusa soočile s težavami, povezanimi z zvestobo strank. Marketinška stroka podjetjem svetuje, naj zvestobo gradijo z digitalnimi kanali.
Ameriška telekomunikacijska podjetja bodo svoje letošnje proračune za digitalno oglaševanje povečala za 12 odstotkov.
Potrošnik se v novi normalnosti vede v skladu s spremembami, ki so ga doletele v zadnjem obdobju, ko je svet zaznamovala pandemija koronavirusa.
Trgovci na drobno bodo letos digitalnemu prikaznemu oglaševanju namenili 13,53 milijarde ameriških dolarjev.
Zaradi novih političnih, gospodarskih in družbenih razmer so se spremenili podatki o potrošnikovih navadah, zato je priporočen ponoven premislek o podatkih, ki so jih podjetja zbrala v zadnjih šestih mesecev.