Deli

Tehnologija narekuje tempo, obseg in kakovost digitalnega marketinga.

Tehnologija je v zadnjem obdobju prišla do izraza predvsem po zaslugi interneta in digitalne evolucije. S slednjo se začenja tudi vzpon obogatene resničnosti in drugih tehnologij. Strokovnjaki za digitalni marketing se morajo, če želijo doseči z medijskimi vsebinami zasute potrošnike, zavedati prednosti in širokih možnosti, ki jih nudi obogatena resničnost.

Obogateno resničnost je mogoče odlično uporabiti pri predstavitvi izdelkov, ki jih želijo potrošniki preizkusiti na sebi, denimo ličil, oblačil in sončnih očal. To je še posebej priročno zato, ker ponudniku ni treba čakati, da potrošnik obišče fizično poslovalnico, ampak mu ponudi spletno interakcijo, ki nadomešča fizične obiske poslovalnic. Številne panoge se začenjajo zavedati, deloma tudi zaradi epidemioloških zahtev po čim manj stikih, da je potrošnikom prek spleta mogoče ponuditi veliko. Spletne trgovine so včasih spominjale na dvodimenzionalne interaktivne letake, saj so omogočale le premikanje po strani, na kateri so bili predstavljeni izdelki in njihove cene. Mnoge še vedno delujejo po tem principu, a tehnologija, ki je na voljo danes, je bistveno napredovala in omogoča pomembno večjo interaktivnost.

Digitalna resničnost deluje

Zaradi razvoja igričarskih mehanizmov ustvarjanje interaktivnih modelov in 3D-okolij ni rezervirano več le za ogromne hollywoodske proračune ali video igre, ki zahtevajo osebne računalnike z odličnimi grafičnimi zmožnostmi. Vsako podjetje lahko danes najame agencijo ali lastnega 3D-oblikovalca, ki zanj ustvarja 3D-modele za vse izdelke. Ne samo, da je mogoče potrošnikom predstaviti 360-stopinjski pogled popolnoma realističnega izdelka, ustvariti je mogoče celotne digitalne trgovine, sejemske dogodke in igranje računalniških iger. Digitalna resničnost, ki združuje obogateno, virtualno in razširjeno resničnost ter interaktivne 3D-modele, je ključ do izboljšanja marketinga. Namesto nezaželenih oglasov bodo strokovnjaki za marketing lahko dejansko ponudili interakcijo, ki si jo uporabniki želijo. Podjetja imajo danes priložnost, da s tehnologijo zgradijo močne vezi s potrošniki, pridobijo ambasadorje svoje blagovne znamke in razširijo baze potrošnikov. Tehnologija za digitalni marketing v tem trenutku pomeni veliko spremembo.

Deli

Arhiv