Deli

Trgovci na drobno bodo letos digitalnemu prikaznemu oglaševanju namenili 13,53 milijarde ameriških dolarjev.

Trgovci na drobno uravnoteženo zakupujejo digitalne oglase - iPROM - Novice iz sveta

Trgovci na drobno so se vselej raje posluževali oglaševanja z neposrednim odzivom kot znamčenja. eMarketer tako pričakuje, da bo maloprodaja letos nekoliko presegla povprečje ameriških izdatkov za iskalne, ne pa tudi za prikazne oglase. Kljub temu bo panoga pri razdelitvi svojih proračunov izjemno uravnotežena, saj jih bo skoraj enakomerno razdelila med digitalne formate (prikazne, iskalne in video oglase) in tudi znotraj formatov samih.

Trgovci na drobno bodo leta 2020 za digitalno prikazno oglaševanje porabili 13,53 milijarde ameriških dolarjev, kar predstavlja z letom prej manjšo rast v višini 2,3 odstotka. Prikazni oglasi bodo predstavljali 47,9-odstotni, iskalni pa 47,5-odstotni delež celotnega digitalnega zakupa oglasov v maloprodaji. Od 13,53 milijarde ameriških dolarjev, namenjenih digitalnemu oglaševanju, bo največji delež prejel video. Delež video oglasov na področju maloprodaje se je v proračunu za digitalno prikazno oglaševanje v štirih letih znatno povečal – leta 2016 je znašal 28,1 odstotka, letos pa že 48,4 odstotka.

Koronavirus in recesija prizadela tudi trgovino na drobno

Trgovci na drobno bodo v letošnjem letu iskalnemu oglaševanju namenili 4,8 odstotka več kot lani. S 13,42 milijardo ameriških dolarjev predstavlja to 24,7 odstotka celotne ameriške porabe za iskalno oglaševanje. Čeprav bodo trgovci na drobno povečali svoje naložbe v omenjene formate, predstavljajo ta povečanja upočasnjeno rast v primerjavi s podatki za leto 2019. Koronavirusu in recesiji se namreč ni izognila niti maloprodaja. Poraba za prikazno in iskalno oglaševanje naj bi se v maloprodaji prihodnje leto okrepila. eMarketer napoveduje, da bo ta panoga v letu 2021 zabeležila 27,8-odstotno rast prikaznega in 24,6-odstotno rast iskalnega oglaševanja.

Pri eMarketerju še menijo, da bodo trgovci na drobno kljub številnim možnostim svoje zakupe digitalnih oglasov za številne izdelke in blagovne znamke razporedili povsem enakomerno znotraj prikaznega in iskalnega oglaševanja.

Deli

Arhiv