Deli

Marketinški trendi so trenutno težko napovedljivi, vendar so pri Deloittu izpostavili ključne, ki naj bi prispevali k zrelosti podjetij in njihovi uspešni digitalizaciji

Marketinški trendi za leto 2021 vključujejo digitalno preobrazbo - iPROM - Novice iz sveta

Marketinške trende je zaradi trenutnih razmer, povezanih s pandemijo, težko napovedati. Izvlečki poročila Svetovni marketinški trendi 2021, ki ga je pripravilo podjetje Deloitte Insights, pa kažejo, da sta ključna dejavnika zaupanje in zvestoba blagovni znamki. Poročilo temelji na dveh raziskavah. V prvo raziskavo je bilo vključenih skoraj 2500 odraslih potrošnikov iz izbranih držav Severne Amerike, Evrope, Bližnjega vzhoda in Azije, druga pa je v raziskovalni vzorec zajela več kot 400 izvršnih direktorjev (tudi izvršne direktorje marketinga) v ameriških svetovnih podjetjih.

Raziskava med izvršnimi direktorji je pokazala na izgubo zaupanja. Še posebej preseneča izguba zaupanja direktorjev glede sposobnosti vplivanja na sodelavce in strateške odločitve. Pri izvršnih direktorjih marketinga je odstotek samozavestnih vodstvenih delavcev že z lani nizkih petih odstotkov padel na tri odstotke, pri glavnih izvršnih direktorjih pa s 55 odstotkov na 35 odstotkov. Po drugi strani pa potrošniki relativno pozitivno vidijo, kako so se blagovne znamke odzvale na trenutne razmere. Skoraj štirje od petih potrošnikov so pohvalili, da so se blagovne znamke pozitivno odzvale na pandemijo, eden od petih pa se je močno strinjal, da je to vodilo do njegove povečane zvestobe blagovni znamki.

Marketinški trendi, ki bodo ključni v letu 2021

Poročilo Svetovni marketinški trendi 2021 poudarja, da bodo uspešne tiste blagovne znamke, ki vedo, zakaj obstajajo in komu so namenjene. Pomembna je prilagodljivost blagovnih znamk in njihovo vlaganje v agilne marketinške strategije. Bolj kot kdajkoli prej je pomembno povezovanje s potrošniki, saj so pristni odnosi z njimi pomembnejši od prodajne učinkovitosti.

Med pomembnimi marketinškimi trendi je tudi zaupanje, do katerega pride, če potrošnik prejme tisto, kar mu je bilo obljubljeno. Komunikacija blagovnih znamk mora biti zato pregledna, dosledna in zanesljiva. Osredotoča naj se na vrednote potrošnikov, ne le na njihove demografske podatke. Pomemben vidik je tudi vključevanje potrošnikov na globlji ravni, ki presega njihove pasivne odzive in jih spodbuja k dejavnostim, kot so pisanje spletnih ocen, svetovanje drugim potrošnikom ter vključevanje v pogovore in ustvarjanje vsebin, pomembnih za blagovno znamko.

Deli

Arhiv