L’Oreal povečuje vlaganja v digitalni marketing

L’Oreal je v ZDA dramatično povečal izdatke za digitalno oglaševanje, predvsem v namen razvoja izvirne vsebine, saj se od osredotočenosti na prepoznavnost izdelka in blagovne znamke vse bolj premikamo…

Preberi več

Podružabljanje blagovnih znamk

Raziskava, ki sta jo izvedli agencija Weber Shandwick in raziskovalna hiša Forbes Insight, je pokazala da ima 87% anketiranih podjetij izdelano strategijo pojavljanja v družabnih medijih, kar 92%…

Preberi več

Mame nadpovprečno aktivne na Facebooku

Mame uporabljajo Facebook bolj pogosto kot povprečni uporabnik interneta, dokazujejo novi eMarketer podatki. Okoli 23 milijonov mam v ZDA (68% celotne spletne populacije mam), bo letos…

Preberi več

Igralci družabnih iger bolj naklonjeni »in-game« oglasom in nakupom

Študija s strani RockYou podjetja je pokazala, da 24% igralcev družabnih iger klikne na oglas v igri in kupi izdelke, 32% dodaja, da jih nakup osrečuje. Povprečna poraba…

Preberi več

Proračuni za spletno oglaševanje dosegli rekordni znesek

Izdatki za spletno oglaševanje so dosegli velik vzpon v prvi polovici leta 2011 z 23,2% rastjo na rekordnih 14,9 milijard ameriških dolarjev, glede na podatke, ki sta jih…

Preberi več

Oglaševalci povečujejo izdatke za iskalni marketing, Google pridobiva na deležu

Google je bil glavni razlog za 7% rast izdatkov namenjenih iskalnem marketingu v tretjem četrtletju, medtem ko je Bing -Yahoo! zavezništvo zabeležilo upad v tržnem deležu, glede na IgnitionOne…

Preberi več

Izdatki za mobilne oglase bodo še letos dosegli prvo milijardo

Izdatki namenjeni mobilnemu oglaševanju, ki je dolgo časa predstavljalo majhen delež v digitalnem medijskem spletu, bodo v ZDA dosegli milijardo ameriških dolarjev že v tem letu. Vzrok za to…

Preberi več

Do interneta dostopa že 72 odstotkov gospodinjstev

V Sloveniji še naprej raste razširjenost dostopa do interneta. V prvem četrtletju letos je imelo dostop do interneta 72 odstotkov gospodinjstev, kar je za štiri odstotne točke več…

Preberi več

Kombinacija TV in spletnih oglasov zagotavlja boljši priklic oglasov

Nova Nielsen raziskava je pokazala, da oglaševanje na večih platformah bistveno povečuje možnost, da si bodo potrošniki zapomnili oglaševalsko kampanjo, v primerjavi ko je oglas viden samo…

Preberi več

Avtomobilisti hitro povečujejo izdatke za mobilno oglaševanje

Avtomobilisti se v ZDA uvrščajo na peto mesto, globalno pa na deveto glede na izdatke za mobilno oglaševanje, kjer hitro povečujejo svojo prisotnost, poroča Millennial Media. Izdatki za…

Preberi več

Arhiv