NOVICE IZ SVETA
Prihajajoči prazniki naj bi bili po predvidevanjih glede na ceno na klik (CNK) in zakup ključnih besed najdražji doslej zaradi naraščajoče konkurence. V primerjavi z istim obdobjem lani se…
Skoraj 40% internetnih uporabnikov v ZDA spremlja spletne video vsebine od 1 do 5 ur na teden, pri tem pa večina uporabnikov stremi k profesionalno oblikovanim vsebinam in se…
Na svetovni ravni naj bi oglaševalski izdatki za družabna omrežja v prihodnjem letu dosegli 8 milijard ameriških dolarjev , od tega polovico v ZDA, napoveduje eMarketer. Pričakuje se, da…
Prihodki »in-game« oglaševanja v družabnih omrežjih bodo letos v ZDA dosegli 205,4 milijona ameriških dolarjev in 293,4 milijona ameriških dolarjev na svetovni ravni, glede na eMarketer podatke. To vključuje…
Vlaganje v spletno video oglaševanje naj bi se v prihodnjem letu občutno povečalo. Konec leta naj bi video predstavljal skoraj četrtino spletnega oglaševalskega proračuna, pravijo podatki Casale Media poročila….
Na svetovni ravni bodo letos prihodki za oglaševanje v družabnih omrežjih zrasli 55,6% in dosegli 5,54 milijardi ameriških dolarjev, glede na najnovejše eMarketer napovedi. Predvsem zaradi hitre rasti v…
Napredni oglasi dosegajo zavidanja vredne rezultate za mobilne oglaševalske kampanje, saj je razmerjem med prikazi in kliki (RPK) za 455% višje kot pri statičnih oglasih, dokazuje Jumptap raziskava. »V…
L’Oreal je v ZDA dramatično povečal izdatke za digitalno oglaševanje, predvsem v namen razvoja izvirne vsebine, saj se od osredotočenosti na prepoznavnost izdelka in blagovne znamke vse bolj premikamo…
Raziskava, ki sta jo izvedli agencija Weber Shandwick in raziskovalna hiša Forbes Insight, je pokazala da ima 87% anketiranih podjetij izdelano strategijo pojavljanja v družabnih medijih, kar 92%…
Mame uporabljajo Facebook bolj pogosto kot povprečni uporabnik interneta, dokazujejo novi eMarketer podatki. Okoli 23 milijonov mam v ZDA (68% celotne spletne populacije mam), bo letos…