Deli

Prihajajoči prazniki naj bi bili po predvidevanjih glede na ceno na klik (CNK) in zakup ključnih besed najdražji doslej zaradi naraščajoče konkurence. V primerjavi z istim obdobjem lani se je CNK povečala za 32% v prvem tednu novembra, glede na Performics podatke. Več kot polovica spletnih trgovcev locira denar v nova spletna prodajna orodja, 68% vprašanih trgovcev s strani BIGresearch pa pričakuje 15 ali več odstotno rast prodaje v primerjavi z lanskim prazničnim obdobjem.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv