NOVICE IZ SVETA
Mamice, ki so to ravno postale, se glede vprašanj o otrocih obračajo na internet. To pa predstavlja veliko priložnost za oglaševalce. Same mame, po podatkih raziskave Kelton Research-a, pravijo,…
Najbrž se je že večina podjetij, ki delujejo znotraj družabnih medijev, vsaj kdaj pa kdaj že srečala z uporabniki, ki so tam samo zato, da odvračajo pozornost, motijo, širijo…
Statistike oglasnega strežnika YuMe so pokazale, da so oglaševalci iz kategorije blago široke potrošnje (FMCG) največ namenili spletnemu video oglaševanju v letu 2011; 24 odstotkov od celotnega kolača za…
Huggies, blagovna znamka podjetja Kimberly-Clark, je v letu 2010 pričela z objavo več blogov na Tumblerju, z naslovom »High Chair Critics«. Namen je doseči matere s tem, da dajo…
Raziskave vse bolj kažejo na to, da uporabniki med gledanjem televizije brskajo po spletu, pa ne samo prek računalnika, pač pa tudi prek mobilnih telefon in tabličnih računalnikov. Tako…
Internet je lahko tudi generator inovacij, s katerimi pozitivno vpliva na gospodarstvo države, konkretno ZDA, pravi predsednik IAB-ja, Bob Carrigan. Orodja in rešitve, ki se razvijajo v okviru interneta,…
Večina mobilnih uporabnikov se spomni vsaj kakšnega oglasa, ki so ga videli na svojih mobilnikih, vendar pa so mladi moški, v starosti od 18 do 29 let, precej bolj…
Čeprav so časopisna podjetja že dolgo prisotna tudi na spletu, pa še vedno ne znajo v polni meri izkoristiti potenciala spletnih oglasov ter pridobiti deleže velikih oglaševalcev, ki še…
Čeprav bodo vložki v iskalni marketing nekoliko upadli, pa bo tovrstna oblika spletnega oglaševanja ostala prevladujoča vse do leta 2016. Njegova vrednost bo skupno znašala skoraj polovico vseh vložkov…
Nielsen v novi raziskavi ugotavlja, da je število gospodinjstev, ki so naročeni samo na širokopasovni internet, izpustijo pa naročnino na kabelsko ali satelitsko televizijo, v preteklem letu skokovito naraslo,…