Iskalni marketing ostaja prevladujoča oblika spletnega oglaševanja

Čeprav bodo vložki v iskalni marketing nekoliko upadli, pa bo tovrstna oblika spletnega oglaševanja ostala prevladujoča vse do leta 2016. Njegova vrednost bo skupno znašala skoraj polovico vseh vložkov…

Preberi več

Skokovit porast gospodinjstev z zgolj internetnim dostopom

Nielsen v novi raziskavi ugotavlja, da je število gospodinjstev, ki so naročeni samo na širokopasovni internet, izpustijo pa naročnino na kabelsko ali satelitsko televizijo, v preteklem letu skokovito naraslo,…

Preberi več

Strma rast mobilnih uporabnikov interneta

Podatki podjetja StatCounter so pokazali, da je januarja letos do interneta prek mobilnikov dostopalo 8,5 odstotka vseh uporabnikov interneta, lani v takem času je bilo takih 4,3 odstotka, predlani…

Preberi več

Facebook za oglaševalce kmalu ne bo več brezplačen

Brezplačni model personaliziranih strani za podjetja, ki jih ponuja Facebook, se očitno umika t. i. »sponzoriranim zgodbam«. Po eni strani se personalizirane strani vse bolj izgubljajo znotraj ogromne baze…

Preberi več

Kar morate vedeti o prihodnosti družabnih omrežij

Leto, ki je za nami, je prineslo ogromno govora o družabnih omrežjih, postajajo pa tudi vse pomembnejši del marketinških strategij. Kaj pa vse to dejansko pomeni za vse, ki…

Preberi več

Vabilo na seminar Optimizacija spletnih strani

Če se želite prebiti na prvo stran iskalnikov in izkoristiti ogromen potencial, ki ga prinašajo dobre pozicije na iskalnikih, potem seminarja Optimizacija spletnih strani, ki bo potekal 17. februarja…

Preberi več

O Super Bowl oglasih se bo govorilo tudi na spletu

Tradicionalna rivala Coca-Cola in PepsiCo se ne bosta pomerila med seboj le s TV oglasi v času Super Bowl-a, pač pa bosta borbo razširila na splet. Coca-Cola želi, da…

Preberi več

Slabi primeri uporabe Facebooka

Kar nekaj podjetij je, ki sicer imajo svoje personalizirane strani znotraj Facebooka, vendar pa tega komunikacijskega orodja ne znajo uporabljati ali ga uporabljajo na čisto napačne načine. Tako jih…

Preberi več

Deljenje oglasa prek spletnih skupnosti poveča ugled podjetja

Študija, ki so jo izvedli v podjejtu Vizu za General Electric, je pokazala, da oglasi, ki jih uporabniki delijo med seboj, povečujejo dejavnike všečnosti, kot je dvig prepoznavnosti blagovne…

Preberi več

»Retargeting«, ki zares izboljša oglaševalsko kampanjo

Sestavina vsake uspešne spletne oglaševalske kampanje dandanes je tudi »retargeting« in pomeni ponavljajoči marketing ali ponavljajoče prikazovanje oglasov tistemu delu potrošnikov, ki je izkazal zanimanje za naše izdelke in…

Preberi več

Arhiv