Interaktivnost v oglasih povečuje uporabnikovo vključenost

Raziskava podjetja MediaMind je pokazala, da bolj, kot je oglas interaktiven, večja verjetnost je, da bodo uporabniki tam preživeli več časa in se vanj bolj poglobili. Tako npr. prevzem…

Preberi več

Twitter postal priljubljen pri oglaševalcih

Po napovedih analitikov naj bi Twitter v letošnjem letu z oglaševanjem zaslužil 260 milijonov ameriških dolarjev. To pa je že znak, da je tudi ta spletna skupnost postalo podjetje,…

Preberi več

Pet metrik za merjenje uspešnosti prikaznega oglaševanja

Danes je oglaševalcem na voljo vse več orodij, s pomočjo katerih se lahko meri uspešnost prikaznega oglaševanja. Najpreprostejša metrika, ki je še vedno najlažja za razumeti, je RPK (razmerje…

Preberi več

profil »Timeline« na voljo vsem blagovnim znamkam

Facebook je naznanil, da bo konec marca vsem blagovnim znamkam omogočil nadgradnjo njihovih strani z novim »Timeline« profilom. S tem bodo znamke lahko osvetlile pomembno vsebino in povedale svojo…

Preberi več

Mala podjetja bodo internetu namenila 26 odstotkov

Po podatkih raziskave, ki so jo pripravili pri BIA/Kelsey, naj bi v letošnjem letu mala podjetja internetu namenila kar 26 odstotkov celotnega oglaševalskega proračuna. Takšna podjetja se še posebej…

Preberi več

Novopečene mamice iščejo nasvete po internetu

Mamice, ki so to ravno postale, se glede vprašanj o otrocih obračajo na internet. To pa predstavlja veliko priložnost za oglaševalce. Same mame, po podatkih raziskave Kelton Research-a, pravijo,…

Preberi več

Vodič za ravnanje s problematičnimi uporabniki družabnih medijev

Najbrž se je že večina podjetij, ki delujejo znotraj družabnih medijev, vsaj kdaj pa kdaj že srečala z uporabniki, ki so tam samo zato, da odvračajo pozornost, motijo, širijo…

Preberi več

Oglaševalci iz FMCG kategorije največ namenili spletnemu video oglaševanju

Statistike oglasnega strežnika YuMe so pokazale, da so oglaševalci iz kategorije blago široke potrošnje (FMCG) največ namenili spletnemu video oglaševanju v letu 2011; 24 odstotkov od celotnega kolača za…

Preberi več

Huggies z otroškimi blogi na Tumblerju

Huggies, blagovna znamka podjetja Kimberly-Clark, je v letu 2010 pričela z objavo več blogov na Tumblerju, z naslovom »High Chair Critics«. Namen je doseči matere s tem, da dajo…

Preberi več

Tradiconalni TV oglaševalci več namenjajo spletnemu video oglaševanju

Raziskave vse bolj kažejo na to, da uporabniki med gledanjem televizije brskajo po spletu, pa ne samo prek računalnika, pač pa tudi prek mobilnih telefon in tabličnih računalnikov. Tako…

Preberi več

Arhiv