NOVICE IZ SVETA
Raziskava podjetja MediaMind je pokazala, da bolj, kot je oglas interaktiven, večja verjetnost je, da bodo uporabniki tam preživeli več časa in se vanj bolj poglobili. Tako npr. prevzem…
Po napovedih analitikov naj bi Twitter v letošnjem letu z oglaševanjem zaslužil 260 milijonov ameriških dolarjev. To pa je že znak, da je tudi ta spletna skupnost postalo podjetje,…
Danes je oglaševalcem na voljo vse več orodij, s pomočjo katerih se lahko meri uspešnost prikaznega oglaševanja. Najpreprostejša metrika, ki je še vedno najlažja za razumeti, je RPK (razmerje…
Facebook je naznanil, da bo konec marca vsem blagovnim znamkam omogočil nadgradnjo njihovih strani z novim »Timeline« profilom. S tem bodo znamke lahko osvetlile pomembno vsebino in povedale svojo…
Po podatkih raziskave, ki so jo pripravili pri BIA/Kelsey, naj bi v letošnjem letu mala podjetja internetu namenila kar 26 odstotkov celotnega oglaševalskega proračuna. Takšna podjetja se še posebej…
Mamice, ki so to ravno postale, se glede vprašanj o otrocih obračajo na internet. To pa predstavlja veliko priložnost za oglaševalce. Same mame, po podatkih raziskave Kelton Research-a, pravijo,…
Najbrž se je že večina podjetij, ki delujejo znotraj družabnih medijev, vsaj kdaj pa kdaj že srečala z uporabniki, ki so tam samo zato, da odvračajo pozornost, motijo, širijo…
Statistike oglasnega strežnika YuMe so pokazale, da so oglaševalci iz kategorije blago široke potrošnje (FMCG) največ namenili spletnemu video oglaševanju v letu 2011; 24 odstotkov od celotnega kolača za…
Huggies, blagovna znamka podjetja Kimberly-Clark, je v letu 2010 pričela z objavo več blogov na Tumblerju, z naslovom »High Chair Critics«. Namen je doseči matere s tem, da dajo…
Raziskave vse bolj kažejo na to, da uporabniki med gledanjem televizije brskajo po spletu, pa ne samo prek računalnika, pač pa tudi prek mobilnih telefon in tabličnih računalnikov. Tako…