Deli

Spletni nakupi oblek in modnih dodatkov so postali najhitreje rastoči segment e-poslovanja, pravijo pri eMarketerju. Kar je nekoč veljalo za izdelke, ki se bodo prek spleta težko prodajali zaradi potrebe po pomerjanu oblek v živo in fizičnem dotiku modnih dodatkov, pa so nova vizualizacijska orodja vse to spremenila in pomagala k neverjetni rasti spletne prodaje. Do leta 2016 naj bi tako potrošniki prek spleta kupili za 73 milijard ameriških dolarjev oblek in modnih dodatkov.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv