Deli

Vzpon oglaševanja znotraj družabnih omrežij dviguje prikazno oglaševanje, ki se s tem že postavlja ob bok iskalnemu marketingu, pravi raziskava Zenithoptimedie. Tako naj bi prikazno oglaševanje predstavljalo 41% vseh vložkov s spletno oglaševanje do leta 2014, celotno spletno oglaševanje pa naj bi do istega leta predstavljalo kar 22% v medijskem spletu.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv