NOVICE IZ SVETA
V letu 2010 je internet dosegel vrednost 684 milijard ameriških dolarjev, s tem pa prišel do točke, ko k ameriškemu gospodarstvu prispeva več kot kmetijstvo, gradbeništvo in izobraževanje, pa…
Vzpon oglaševanja znotraj družabnih omrežij dviguje prikazno oglaševanje, ki se s tem že postavlja ob bok iskalnemu marketingu, pravi raziskava Zenithoptimedie. Tako naj bi prikazno oglaševanje predstavljalo 41%…
eMarketer predvideva, da bo letos 1,43 milijarde uporabnikov družabnih omrežij, kar bo predstavljalo skoraj 20-odstotno rast glede na leto 2011. Tako naj bi v 2012 63 odstotkov internetnih uporabnikov…
Marc Pritchard, vodja marketinga pri P&G, je povedal, da se bo podjetje vse bolj odpovedovalo dragim TV oglasom in jih nadomeščalo z digitalnim marketingom, tudi zato, ker nameravajo do…
Ste mislili, da so blogi v zatonu? Nikakor – prej nasprotno. Ta zvrst je v zadnjih letih v pravem razcvetu. Blogi še niti približno niso dosegli stopnje zasičenosti, saj…
Delež mobilnih uporabnikov s pametnimi telefoni bo do konca leta presegel polovico, poleg tega bodo ti uporabniki demografsko vse bolj različni, pravijo podatki Pew in ComScore-a. Tako bo do…
Apple je v sredo predstavil najnovejšo različico svojega iPada, ki pa ni prinesel večjih oblikovnih sprememb, le nekaj tehničnih (visokoresolucijski zaslon in hitrejša brezžična povezava). Kljub temu pa ga…
Raziskava podjetja MediaMind je pokazala, da bolj, kot je oglas interaktiven, večja verjetnost je, da bodo uporabniki tam preživeli več časa in se vanj bolj poglobili. Tako npr. prevzem…
Po napovedih analitikov naj bi Twitter v letošnjem letu z oglaševanjem zaslužil 260 milijonov ameriških dolarjev. To pa je že znak, da je tudi ta spletna skupnost postalo podjetje,…
Danes je oglaševalcem na voljo vse več orodij, s pomočjo katerih se lahko meri uspešnost prikaznega oglaševanja. Najpreprostejša metrika, ki je še vedno najlažja za razumeti, je RPK (razmerje…