Pametni telefoni v pomoč pri nakupnih odločitvah

Večina potrošnikov, natančneje 66 odstotkov, ki ima v lasti pametne telefone, le-te uporablja pri nakupnih odločitvah, so ugotovili pri raziskovalni hiši Leo J. Shapiro and Associates.Med drugim so ugotovili…

Preberi več

Domino’s Pizza je s pomočjo Faceboooka prodajala pice po vsem svetu

8. decembra lani je Domino’s Pizza, restavracija s hitro prehrano, v enem samem dnevu na svojo spletno stran za naročila preko Facebooka pripeljala 542.000 uporabnikov. Na ta dan je…

Preberi več

Skoraj polovica evropskih spletnih uporabnikov obiskuje športne portale

comScore je danes predstavil novo raziskavo o uporabi interneta v Evropi. Z njo so ugotovili, da je bilo februarja letos 386,6 milijona spletnih uporabnikov, ki so na internetu v…

Preberi več

Vložki v spletno oglaševanje na svetovni ravni zrasli za 16%

Na svetovni ravni so vložki v digitalno oglaševanje v letu 2011 zrasli za 16 odstotkov in tako znašali skoraj 85 milijard dolarjev. Letos naj bi zrasli še za dodatnih…

Preberi več

Skype s svojo novo kampanjo nad Twitter in tesktovna sporočila

Microsoftov Skype je te dni začel s kar 12 milijonov dolarjev vredno oglaševalsko kampanjo, s katero skuša na precej agresiven način promovirati svojo IP telefonijo in video storitev. To…

Preberi več

Digitalni razkorak pri iskanju zdravstvenih nasvetov

Glede na rezultate raziskave Pew Internet in American Life Project je nastal nov digitalni razkorak pri iskanju zdravstvenih nasvetov prek interneta. Mladi ljudje, oboroženi s pametnimi telefoni, iščejo predvsem…

Preberi več

Facebook resno razmišlja o iskalniku

Dolgo se je špekuliralo, ali bo Facebook vzpostavil svoj iskalnik in kdaj se bo to zgodilo. V teh dneh pa je prišlo na dan, da več kot 20 njihovih…

Preberi več

Tri noro dobre Starbucksove digitalne kampanje

Sturbucks je nedvomno podjetje, ki s svojimi izdelki in storitvami hodi v korak s časom, to pa se kaže tudi pri njihovih marketinških kampanjah. Iz njihovega digitalnega marketinškega oddelka…

Preberi več

iPROM sodeloval na Travel Zoom konferenci

V preteklem tednu je na Bledu drugič potekala največja konferenca kreativnega in strateškega marketinga v turizmu, Travel Zoom. Na konferenci je sodeloval tudi Matjaž Butara, vodja iskalnega marketinga v…

Preberi več

Vložki v trženje bodo rasli, a to velja predvsem za digitalne medije

Čeprav so napovedi za trženjske proračune za naslednjih dvanajst mesecev obetavne, pa bodo tradicionalni mediji zabeležili padec, saj se bo vse več vlagalo v digitalne medije, ugotavlja raziskava Poslovne…

Preberi več

Arhiv