Deli

Večina potrošnikov, natančneje 66 odstotkov, ki ima v lasti pametne telefone, le-te uporablja pri nakupnih odločitvah, so ugotovili pri raziskovalni hiši Leo J. Shapiro and Associates.

Med drugim so ugotovili sledeče: 38 odstotkov jih je izvedlo raziskavo prek pametnih telefonov med tem, ko so bili v trgovini, 47 odstotkov pa jih je reklo, da te naprave uporabljajo za zbiranje informacij o določenih izdelkih.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv