NOVICE IZ SVETA
Twitter, njegovih 140 znakov in potencial, ki ga ima za bitje hitrih bitk, vse bolj postaja metrika za merjenje učinkovitosti političnih kampanj. Letošnje predsedniške volitve bodo tako morda postale…
Za tradiconalno konzervativni finančni sektor se ve, da le s težavo sprejema novosti, kamor seveda sodijo tudi družabna omrežja. Obstaja pa svetla izjema in to je American Express….
Pri Ikei so pripravili prav posebno kampanjo, s katero skušajo poudariti, da njihovo pohištvo in ostali izdelki pomagajo kupcem varčevati s prostorom. Tako so v eno samo pasico v…
Blagovna znamka Honest Tea je ob dnevu zemlje pripravila posebno FB aplikacijo, s katero skuša uporabnike spodbuditi k večji okoljski ozaveščenosti. Aplikacija se imenuje »Status Recycler By Honest Tea«….
Facebook ima danes 850 milijonov rednih mesečnih uporabnikov, ki 2,7 milijardkrat na dan kliknejo »všeč mi je«, na Twitterju več kot 465 milijonov uporabnikov objavi 175 milijonov« tvitov« na…
Letošnje olimpijske igre so prve, pri katerih bodo oglaševalci namenili velik del oglaševalskih sredstev v družabna omrežja, hkrati pa vanje polagajo velike upe.Tako, na primer, pri P&G s kampanjo…
Danes se vse več in več oglaševalskih sredstev namenja družabnim omrežjem, med njimi pa po vložkih prednjači Facebook. Ta pa oglašavalce vse bolj sili v svet vsebinskega marketinga. Zato…
Če želijo blagovne znamke doseči napredne uporabnike interneta, morajo dobro izkoristiti moč družabnih omrežij, še posebej ob dejstvu, da kar 71 odstotkov teh potrošnikov pravi, da jim je mnenje…
Samoizražanje je postalo nov način zabave ljudi. Ni čudno torej, da so danes tako zelo priljubljena razna družabna omrežja, od Facebooka do Pinteresta in drugih. Velik del tega izražanja…
Nova raziskava podjetja Corporate insights je pokazala, da je danes skoraj 90 odstotkov podjetij iz finančne panoge na tak ali drugačen način prisotnih znotraj družabnih omrežij. Leta 2008 je…