Deli

19 odstotkov ameriških internetnih uporabnikov je začelo gledati TV serijo, ker so o njej slišali v družabnih omrežjih, je pokazala raziskava podjetja Horowitz Associates. Še več anketirancev pa je uporabilo družabna omrežja, da so izvedli več o določeni oddaj (23%), ali da so tam poiskali informacije, povezane z oddajo, kot so govorice in podobno (39%).

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv