Deli

Družabna omrežja se razvijajo in oglaševalcem nudijo vedno več možnosti za promocijo svojih blagovnih znamk. Po drugi strani pa je tudi vse več možnosti, da pri tem naredimo kakšno napako, neumnost. In možnosti, da bo šlo kaj narobe, je v družabnih omrežjih veliko, saj so ta interaktivna, potrošniki sodelujejo, odgovarjajo, podajajo mnenja, pa četudi smo še tako dobro pripravljeni … Zato je priporočljivo, da se učimo iz napak drugih in se držimo starega pregovora, ki pravi, pomisli, preden govoriš (objaviš, tvitaš …). McDonalds, Toyota, ChapStick, Volkswagen in Belvedere Vodka so znamke, od katerih se lahko veliko naučimo o tem, česa ne smemo početi.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv