Deli

Številke jasno kažejo na to, da so ženske tiste, ki vladajo v družabnih omrežjih. Na Facebook-u je tako 71% dnevnih uporabnikov žensk, zudi na Twitterju in Pinterestu so ženske v prednosti (na Twitterju je 59% žensk, na Pinterestu pa 83%) in celo Instagram naj bi bil bolj ženski kot moški. Potem pa združimo to skupaj z dejstvom, da so ženske odgovorne za 80% nakupnih odločitev, in pridemo do tega, da bi morala družabna omrežja več svojih naporov vložiti v to ciljno skupino.

Tako se je pojavil predlog, da bi moral Facebook v svojo upravo sprejeti žensko, saj naj bi le tako ohranili rast in dosegali še višje donose. Ženska naj bi namreč najbolje vedela, kako pristopiti k drugim ženskam.
 

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv