Deli

Čeprav »retargeting« slikovnih oglasov Bing in Yahoo že nekaj časa omogočata, Google to možnost šele testira. Je pa v teh dneh razširil število oglaševalcev, vključenih v testni projekt.
In kako deluje Google-ov »retargeting«? Uporabnik v iskalnik vpiše frazo »Prada čevlji« in klikne na nek zadetek (organski ali plačljiv). Kasneje v dnevu (v roku sedmih ur) pa ta isti uporabnik obišče eno izmed strani, vključeno v Google-ovo mrežo (Google Display Network), tam pa naleti na nek Pradin oglas.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv