NOVICE IZ SVETA
Programatični zakup naprednih oglasnih formatov in mobilnih oglasov v Evropi močno raste. Prvi je v drugi četrtini letošnjega leta zrasel za 559 odstotkov glede na enako obdobje lani,…
Ljudje v starosti od 50 do 64 let gledajo 19 minut digitalnega videa na dan, kar je osem minut več kot povprečje v lanskem letu, ugotavlja Nielsenova raziskava. To…
WFA v svoji raziskavi ugotavlja, da se približno desetina celotnih digitalnih proračunov 43 največjih svetovnih oglaševalcev preteče skozi programatične kanale, pri čemer jih je 44 odstotkov namenjenih prikaznim oglasom.Vprašani…
Morda je vsebina res kralj, a prihodnost medijskega zakupa v digitalnem svetu bo temeljila na občinstvih, ne vsebini. V svetu, ko je medijska fragmentacija vse pogostejša, bo morala medijska…
Samo v preteklih nekaj letih je avtomobilska industrija vložke v digitalno oglaševanje močno povečala. eMarketer poroča, da je v letu 2013 avtomobilska industrija v digitalno oglaševanje vložila osupljivih 5,11…
Ameriški potrošniki danes večino svojega časa za digitalne medije namenijo mobilnim aplikacijam, je pokazala raziskava podjetja comScore. To pomeni, da uporabniki v aplikacijah, ki vključuje tudi najbolj popularno aplikacijo,…
Raziskava podjetja Rocket Fuel je pokazala, da so spletni oglasi devetkrat učinkovitejši pri oglaševanju zavarovanj kot TV-oglasi, še posebej to velja za tiste, ki ponujajo avtomobilska zavarovanja. Dodatno so…
V osmih evropskih državah – Združenem kraljestvu, Nemčiji, Franciji, na Švedskem, Nizozemskem, v Italiji, na Poljskem in v Španiji – naj bi se letos kupovanje iz naslanjača povzpelo za…
Božič je še mesece stran, a nakupna norija okoli božiča se bo začela že v avgustu. Vsaj tako pravijo pri eBayu. Lanskega avgusta so pri tem spletnem trgovcu namreč…
Če so bili leta 2010 mobilno oglaševanje, oglaševanje v družbenih medijih in video oglaševanje še precej nova področja za velika podjetja, pa je digitalno oglaševanje na letošnjem svetovnem prvenstvu…