shutterstock_149160272

Vložki v programatični zakup rastejo tudi v Evropi

Programatični zakup naprednih oglasnih formatov in mobilnih oglasov v Evropi močno raste. Prvi je v drugi četrtini letošnjega leta zrasel za 559 odstotkov glede na enako obdobje lani,…

Preberi več
stranke-shutterstock_77179297(1)

Več digitalnega videa in manj televizije za starejše odrasle

Ljudje v starosti od 50 do 64 let gledajo 19 minut digitalnega videa na dan, kar je osem minut več kot povprečje v lanskem letu, ugotavlja Nielsenova raziskava. To…

Preberi več
shutterstock_86492959(2)

Blagovne znamke podvojile naložbe v programatično oglaševanje

WFA v svoji raziskavi ugotavlja, da se približno desetina celotnih digitalnih proračunov 43 največjih svetovnih oglaševalcev preteče skozi programatične kanale, pri čemer jih je 44 odstotkov namenjenih prikaznim oglasom.Vprašani…

Preberi več
shutterstock_115122034(1)

Občinstvo je danes več vredno kot vsebina

Morda je vsebina res kralj, a prihodnost medijskega zakupa v digitalnem svetu bo temeljila na občinstvih, ne vsebini. V svetu, ko je medijska fragmentacija vse pogostejša, bo morala medijska…

Preberi več
shutterstock_111122429(6)

Vložki avtomobilistov v digitalno oglaševanje so vse višji

Samo v preteklih nekaj letih je avtomobilska industrija vložke v digitalno oglaševanje močno povečala. eMarketer poroča, da je v letu 2013 avtomobilska industrija v digitalno oglaševanje vložila osupljivih 5,11…

Preberi več
mobilne_aplikacije

Večino časa za digitalne medije zdaj potrošniki namenijo mobilnim aplikacijam

Ameriški potrošniki danes večino svojega časa za digitalne medije namenijo mobilnim aplikacijam, je pokazala raziskava podjetja comScore. To pomeni, da uporabniki v aplikacijah, ki vključuje tudi najbolj popularno aplikacijo,…

Preberi več
Učinkoviti_spletni_oglasi

Digitalni oglasi premagali TV-oglase pri učinkovitosti oglaševanja zavarovanj

Raziskava podjetja Rocket Fuel je pokazala, da so spletni oglasi devetkrat učinkovitejši pri oglaševanju zavarovanj kot TV-oglasi, še posebej to velja za tiste, ki ponujajo avtomobilska zavarovanja. Dodatno so…

Preberi več
12_6_shutterstock_102061723_Blog_Kozlevčar(8)

Digitalno kupuje vsak tretji Slovenec

V osmih evropskih državah – Združenem kraljestvu, Nemčiji, Franciji, na Švedskem, Nizozemskem, v Italiji, na Poljskem in v Španiji – naj bi se letos kupovanje iz naslanjača povzpelo za…

Preberi več
božič_avgusta

Božični nakupi že v avgustu!

Božič je še mesece stran, a nakupna norija okoli božiča se bo začela že v avgustu. Vsaj tako pravijo pri eBayu. Lanskega avgusta so pri tem spletnem trgovcu namreč…

Preberi več
Svetovno_prvenstvo_2014

6 blagovnih znamk, ki je v času svetovnega prvenstva dvignilo svoje digitalne budžete

Če so bili leta 2010 mobilno oglaševanje, oglaševanje v družbenih medijih in video oglaševanje še precej nova področja za velika podjetja, pa je digitalno oglaševanje na letošnjem svetovnem prvenstvu…

Preberi več

Arhiv