Deli

Kot se lahko veliko naučimo iz primerov dobrih praks, pa so nam v veliko pomoč lahko tudi napake, ki jih storijo drugi. Zato, da se iz njih kaj naučimo in jih ne ponavljamo.

V letu 2014 imamo tako kar nekaj primerov, ko so ga oglaševalci zares polomili, med drugim imamo na lestvici 10 res nespametnih napak oglas za Tabasco, oglaševalsko akcijo Pornhuba ob dnevu Martina Luthra Kinga, Walmartovo nespametno poimenovanje kustumov za noč čarovnic kot »fat girl costumes«, »spamanje« uporabnikov z elektronskimi sporočili s strani ameriških demokratov …

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv