Deli

Čeprav je programatični zakup res velika priložnost za oglaševalce, pa še vedno obstaja kar nekaj napačnih predstav o njem. Prva je ta, da je programatični zakup enako draženju v realnem času, v resnici pa je zgolj en del programatičnega zakupa. Nekateri so prepričani, da programatični zakup pomeni zakup »ostankov« in oglasnega prostora, ki je slabše kakovosti. Nadalje so oglaševalci prepričani, da je ciljanje zelo omejeno in nenazadnje, da roboti prevzemajo njihov medijski zakup.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv