Deli

Svet družbenih medijev je zelo spreminjajoč in blagovne znamke vse bolj eksperimentirajo in pri tem odkrivajo, kako dobiti kar največji učinek iz svojih akcij v družbenih medijih. In čeprav je marketing na Facebooku v upadu, pa to ni edino omrežje, kjer so oglaševalci vse bolj prisotni in tudi vse bolj drzni v svojih inovativnih idejah.

V letošnjem letu so bile tako najbolj kreativne in inovativne naslednje akcije: AT&T-jeva akcija “@SummerBreak”, Urban Hilton Weinerjeva akcija “Plačaj s selfijem”, P&G-jeva “Always #LikeAGirl” akcija, Tescova aplikacija “Secret Scan-ta” in Virgin America s svojo akcijo za dan norcev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv