Deli

Marketinški jezik se danes spreminja zelo hitro. Samo obrnete se okoli, pa ste že zamudili »vročo« besedo. In te specifične besede, ki jih vsakodnevno uporabljamo, so pogosto zelo uporaben pokazatelj aktualnih trendov. In katere so bile te besede v letu 2014? Programatično, »native«, tehnologija, ki se je jo nosi, odgovornost, »selfiji«, »lojtra (hashtag), Instagram, najprej mobilno (mobile-first) in atribucija (»attribution«).

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv