NOVICE IZ SVETA
Po napovedih raziskovalne hiše Forrester bo digitalno oglaševanje v ZDA že leta 2016 preseglo televizijsko. Leta 2019 naj bi bilo vredno že 103 milijarde dolarjev (83 milijard evrov) oziroma…
SURS je danes objavil podatke o spletni prodaji v letu 2013. Med podjetji z vsaj 10 zaposlenimi osebami je bilo v letu 2013 14 odstotkov takih, ki so prodajala…
Z rastjo uporabe mobilnih telefonov vse več oglaševalcev želi tam tudi oglaševati. Kar je dobra novica. Slaba pa je ta, da je pri tem kar nekaj mobilnih kampanj, ki…
Čeprav je programatični zakup res velika priložnost za oglaševalce, pa še vedno obstaja kar nekaj napačnih predstav o njem. Prva je ta, da je programatični zakup enako draženju v…
Vedno obstaja možnost, da bi lahko na vašo spletno stran pripeljali še več prometa. Pet preprostih nasvetov, ki delujejo, pa je: govorite jezik, ki ga govori vaše občinstvo (raziščite,…
Pri Starbucksu so začeli s svojo globalno oglaševalsko akcijo, ki prvič v ospredje ne postavlja njihovih izdelkov, pač pa se osredotoča na blagovno znamko tako, da kronološko pokaže dan…
Šestdeset odstotkov blagovnih znamk, ki vlaga v spletno video oglaševanje, zakupuje oglasni prostor prek programatičnih platform, enako počne 38 odstotkov oglaševalskih agencij, pravi AOL-ova raziskava Adapt.tv. Prav tako je…
Fiat skuša izkoristiti dogajanje okoli modnega tedna v Londonu, zato je v ta namen pripravil posebno spletno stran in aplikacijo, imenovano Patternize. Tu lahko uporabniki izberejo svoj najljubši vzorec…
Tušmobilova oglaševalska akcija MINGL – Vse za vse za vedno je bila uvrščena v MM-ovo rubriko Akcija mmeseca.V kombinaciji s Tušmobilovo novo spletno stranjo in trgovino smo uporabili interaktivno…
Simon Cetin na SEMPL blogu piše o tem, kaj je programatični zakup. Pravi, da obstaja kar nekaj opisov in razlag, kaj je programatični zakup, toda v osnovi gre za…