Deli

Pri Digidayu so se poigrali s številko 4,5 milijona ameriških dolarjev, kolikor so morali letos oglaševalci odšteti za prikaz 30-sekundnega spota na finalu Super Bowla, in pogledali, kaj bi za ta denar dobili na spletu. Dobili bi, na primer, skoraj cel teden oglaševanja na Snapchatu, 50 milijonov video ogledov na Facebooku ali 3,5 milijarde prikaznih oglasov. S tem denarjem bi lahko zakupili celotno naslovnico Yahooja, AOL-a ali MSN-ja in to za kar tri zaporedne dni ali dobili 6,4 milijona klikov na tekstovnih oglasih znotraj iskalnikov.

Pa tudi cena za tisoč prikazov oglasa, če vzamemo, da je Super Bowl oglas res videlo vseh 113 milijonov gledalcev, kar je res zelo radodarna ocena, bi znašala visokih 39,82 dolarja, kar je skoraj 10 dolarjev dražje od najdražje spletne skupnosti Pinterest, kjer cena za tisoč prikazov znese 30 dolarjev. Na Facebooku, kjer je cena najnižja, pa ta znese zgolj 1,54 dolarja.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv