Deli

Po napovedih podjetja Strategy Analytics naj bi spletno oglaševanje v letošnjem letu zabeležilo 13-odstotno rast, medtem ko bo TV-oglaševanje zraslo za le 1,7 odstotka, oglaševanje v tisku pa bo celo upadlo za skoraj osem odstotkov. Najbolj bodo k rasti digitalnega oglaševanja prispevali oglaševanje v iskalnikih, oglaševanje v družbenih omrežjih ter video in mobilno oglaševanje.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv