Deli

eMarketer je za leto 2015 identificiral ključne digitalne trende, ki bodo bistveno zaznamovali prisotnost blagovnih znamk na spletu. Analitiki ponovno poudarjajo pomen mobilnih naprav – v ZDA naj bi število uporabnikov, ki bodo do informacij pristopali preko raznovrstnih mobilnih naprav tako doseglo že 70%; skladno s tem pa se bo večal tudi njihov ROI. Iz tega razloga blagovnim znamkam svetujejo odzivno oblikovanje, ki pripomore, da njihovo sporočilo doseže več uporabnikov, ne glede na napravo, preko katere ti iskanje izvedejo.

Prav tako analitiki vse večji vpliv pripisujejo programatičnemu zakupovanju oglasnega prostora in oglaševanju na več napravah krati. Temu pritrjuje še dejstvo, da se sodobni uporabnik od klasičnega časa pred televizorjem seli na mobilne naprave in tam vse več pozornosti nameni dinamičnim, video vsebinam. Spremenil se bo tudi način nakupovanja ter plačevanja storitev – predvidoma bomo z njimi v celoti upravljali preko mobilnih naprav že do leta 2016. Zato bodo blagovne znamke prodajo svojih produktov in storitev lahko zvišale tudi s prodajnih vstopom v družbena omrežja in aplikacije.

Vroča žemljica postaja tudi termin “internet stvari”. V spletno mrežo je namreč dandanes povezanih na milijarde ljudi, ki vanjo (ne)posredno vstopajo preko osebnih računalnikov, tablic in pametnih telefonov, ki že sedaj predstavljajo 75% naprav, ki so danes povezane v internet. Do leta 2020 pa bo v internet povezanih še 50% ostalih strojev in stvari, ki niso komunikacijske naprave in ki jih najdemo povsod – tako doma, v pisarnah kot tudi v vozilih. Tovrstni trendi oglaševalcem, blagovnim znamkam in uporabnikom prinašajo številne novosti – ste nanje pripravljeni?

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv