S podatki do boljše personalizirane izkušnje - iPROM - Novice iz sveta

S podatki do boljše personalizirane izkušnje

Potrošniki od blagovnih znamk zahtevajo več kot kadarkoli prej – ustreznejše, doslednejše in še bolj personalizirane izkušnje na različnih napravah in kanalih. Posledično se blagovne znamke soočajo s povečanim pritiskom, da razumejo, predvidijo in tudi izpolnijo spreminjajoča se pričakovanja potrošnikov.

Preberi več
Naložbe v marketinško tehnologijo naraščajo - iPROM - Novie iz sveta

Naložbe v marketinško tehnologijo naraščajo

Raba marketinške tehnologije v marketinških oddelkih močno narašča. Ob povečanih naložbah pa so se pojavila vprašanja, ali se ob tem pozablja na celostno marketinško strategijo. A dejstvo je, da marketinške tehnologije ni nikoli preveč, dokler ta sledi strategiji.

Preberi več
Kako zajete podatke ob neuspeli preddražbi obrniti v svoj prid? - iPROM - Novice iz sveta

Kako zajete podatke ob neuspeli preddražbi obrniti v svoj prid?

Vse večja priljubljenost preddražbe (ang. header bidding) med oglaševalci je močno povečala količino zajetih podatkov, ki jih ustvarjajo platforme za povpraševanje (DSP) po oglasnem prostoru na digitalnih medijih. Ob tem nastajajo sledi podatkov (ang. data exhaust), ki so odsev spletnih aktivnosti uporabnikov.

Preberi več
Umetna inteligenca je še v fazi razvoja, a bo pomembno vplivala na razvoj oglaševanja. Zato morajo oglaševalci usvojiti nova znanja in spretnosti - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca bo vplivala na razvoj oglaševanja

Umetna inteligenca je še v fazi razvoja, a bo pomembno vplivala na razvoj oglaševanja. Zato morajo oglaševalci usvojiti nova znanja in spretnosti.

Preberi več
Moč umetne inteligence je razumevanje velike količine podatkov - iPROM - Novice iz sveta

Moč umetne inteligence je razumevanje velike količine podatkov

Oglaševalci vedno več vlagajo v umetno inteligenco in iščejo inovativne načine za izboljšanje poslovanja, saj avtomatizira različne naloge. Njena največja moč je v tem, da pomaga strokovnjakom za marketing hitro razumeti in izluščiti bistvo iz velikih količin zbranih podatkov.

Preberi več
Digitalnim kanalom namenjena skoraj tretjina oglaševalskega denarja - iPROM - Novice iz sveta

Digitalnim kanalom namenjena skoraj tretjina oglaševalskega denarja

Po eMarketerjevih napovedih naj bi oglaševalci v Nemčiji v letošnjem letu 31,9 odstotka vseh oglaševalskih sredstev namenili digitalnim kanalom.

Preberi več
Pričakovana 15-odstotna rast spletne prodaje v času pred prazniki - iPROM - Novice iz sveta

Pričakovana 15-odstotna rast spletne prodaje v času pred prazniki

Prihodki od spletne prodaje naj bi v letošnjem prazničnem obdobju dosegli 15-odstotno rast.

Preberi več
Zaradi uporabe več zaslonov hkrati so televizijski gledalci nepozorni - iPROM - Novica iz sveta

Zaradi uporabe več zaslonov hkrati so televizijski gledalci nepozorni

Televizijski oglaševalci zaradi rastočega trenda uporabe več zaslonov hkrati težje dosegajo svoje ciljno občinstvo.

Preberi več
Mešano zaupanje oglaševalcev v tehnologijo veriženja blokov  - iPROM - Novice iz sveta

Mešano zaupanje oglaševalcev v tehnologijo veriženja blokov

Distribuirana elektronska denarnica kriptovalut v okviru tehnologije veriženja blokov bi lahko pomembno spremenila digitalno oglaševanje. A oglaševalci so previdni glede tega, ali bo razvijajoča se tehnologija izboljšala stvari.

Preberi več
Zakaj je za blagovne znamke priporočljivo, da imajo pregled nad podatki potrošnikov? - iPROM - Novica iz sveta

Zakaj je za blagovne znamke priporočljivo, da imajo pregled nad podatki potrošnikov?

S povečano ozaveščenostjo potrošnikov o uporabi in zlorabi podatkov postaja vedno večja odgovornost podjetij, da zaščitijo in odgovorno upravljajo s podatki svojih strank.

Preberi več

Arhiv