Deli

Umetna inteligenca postaja med marketinškimi strokovnjaki vse bolj priljubljena. Njena največja dodana vrednost je, da obvladuje velike količine podatkov in iz njih oblikuje personalizirano izkušnjo za potrošnike.

Umetna inteligenca omogoča pametne strategije - iPROM - Novice iz sveta

Marketinški strokovnjaki imajo na voljo več podatkov kot kadarkoli prej. Kljub njihovi ogromni količini pa primanjkuje časa za predelavo in pametno uporabo, ki bi povečala personalizacijo potrošniške izkušnje.

Poenoteni podatki

Tržniki so še vedno preplavljeni z različnimi vrstami podatkov – od demografskih podatkov tretjih oseb do podatkov o vedenju v realnem času. Podatki so raznoliki, izziv pa je te podatke poenotiti. Priporočljivo je, da marketinški strokovnjaki stopijo korak naprej in podatke poenotijo s platformami, ki temeljijo na umetni inteligenci in vključujejo podatke z vseh kanalov.

Izboljšana personalizacija

Potrošniki pričakujejo personalizirano izkušnjo z blagovno znamko in 94 odstotkov podjetij se strinja, da je personalizacija ključnega pomena za uspeh. Naraščajoče število sistemov, ki temeljijo na umetni inteligenci, obdeluje ogromno podatkov o potrošnikih, nato pa vsakemu kupcu posreduje individualizirano vsebino.

Nakupna pot potrošnika

Dejstvo je, da potrošniki želijo najhitrejšo in najbolj intuitivno pot do tistega, kar potrebujejo, naloga marketinških strokovnjakov pa je zagotoviti boljšo nakupno pot. Umetna inteligenca pomaga analizirati celotno potovanje potrošnikov v več točkah stika in opozori na težavne točke.

Umetna inteligenca olajša procese, prihrani čas in marketinškim strokovnjakom omogoča pripravo kreativ, ki najbolje nagovorijo ciljnega potrošnika. Marketinški strokovnjaki lahko tako prej kot kadarkoli doslej zaključijo s podpovprečnimi kampanjami, nadgrajujejo uspešne tekoče kampanje in izvajajo nove, ki so še bolj personalizirane in ustvarjajo še boljše rezultate.

»Tehnologija na področju umetne inteligence zaenkrat še ni široko sprejeta, a mnoga podjetja si želijo to spremeniti, saj je umetna inteligenca ključna za vzpostavitev personaliziranega odnosa med potrošnikom in blagovno znamko,« je povedal Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv