Deli

Umetna inteligenca omogoča obdelavo velike količine podatkov, ki jih človek sam ne more obdelati. Prodajni strokovnjaki so prepričani, da umetna inteligenca izboljšuje prodajne rezultate ter pomaga pri hitrejšem in bolj učinkovitem opravljanju nalog.

Umetna inteligenca izboljšuje prodajne rezultate - iPROM - Novice iz sveta

V raziskavi podjetja InsideSales je bilo ugotovljeno, da kar tri četrtine vprašanih prodajnih strokovnjakov umetno inteligenco uporablja pri svojem delu. Strokovnjaki prednosti vidijo predvsem v gospodarni porabi časa, ki ga umetna inteligenca porabi za obdelavo velikih količin podatkov.

V raziskavi je bilo ugotovljeno, da kar 90 % prodajnih strokovnjakov pričakuje, da bo umetna inteligenca izboljšala prodajne rezultate. Kar tri četrtine vprašanih, ki umetno inteligenco že uporabljajo, ocenjuje, da je uporaba umetne inteligence prodajne rezultate izboljšala za od 11 % do 50 %. Visoke številke kažejo, da umetna inteligenca ni le krilatica, pač pa tehnologija, ki jo je več kot priporočljivo uporabiti.

Uporabo umetne inteligence prodajni strokovnjaki uvrščajo med top tri trende, ki jim je v letu 2019 priporočljivo slediti. Aplikacije umetne inteligence so zaenkrat še v povojih, a prodajni strokovnjaki so vseeno enotnih misli, da je umetna inteligenca tista, ki bo podjetjem omogočila konkurenčno prednost.

»Nezaupanje v umetno inteligenco je velika ovira, ki preprečuje njeno širšo uporabo v podjetjih. Veliki težavi sta tudi nepoznavanje in mišljenje, da je implementacija umetne inteligence velik finančni in časovni zalogaj. Sprememba mišljenja je tako ključnega pomena za doseganje konkurenčnih rezultatov,« komentira Toma Tomšič, vodja iPROM Labs.

Deli

Arhiv