Deli

Celostna potrošniška izkušnja (CX) je vse bolj pomembna. Vanjo ne vlagajo le B2C-podjetja, pač pa tudi digitalna B2B-podjetja.

Digitalna B2B-podjetja so najbolj osredotočena na potrošniško izkušnjo - iPROM - Novice iz sveta

Uporabniško izkušnjo (UX) vse bolj nadomešča potrošniška izkušnja (CX), ki temelji na ustvarjanju doživetij v celotni digitalni prodajni verigi. Glavna ugotovitev poročila FPX o digitalni preobrazbi na B2B-področju za leto 2019 je, da se podjetja vedno bolj osredotočajo na potrošniško izkušnjo in jo postavljajo pred učinkovitost notranjih procesov v podjetju.

Izboljšanje potrošniške izkušnje

Izmed 68 % anketirancev, vpletenih v digitalno preobrazbo, jih 58 % poudarja, da je ključni cilj podjetja zagotavljanje boljše potrošniške izkušnje. Kar 95 % vseh anketirancev se strinja s trditvijo, da je sredstva za digitalno preobrazbo najbolje vložiti v izboljšanje potrošniške izkušnje. Skoraj vsi vprašani (98 %) se strinjajo s trditvijo, da je izboljšanje potrošniške izkušnje najboljši način za spodbujanje prodaje.

Notranji procesi

V raziskavi so ugotovili, da podjetja več vlagajo v tehnologijo za izboljšanje potrošniške izkušnje kot v notranja orodja, povezana z merjenjem učinkovitosti – npr. ROI.

Marketinški strokovnjaki poudarjajo, da so napredne tehnologije, s katerimi se srečujejo potrošniki, bolj pomembne za izboljšanje uporabniške izkušnje pri kompleksnejših izdelkih, kjer je vpletenost potrošnika večja. To velja za izdelke, kjer so pomembnejše podrobne informacije in izobraževanje potrošnikov – npr. v avtomobilistični in letalski industriji.

Potrošniška izkušnja postaja v digitalnem B2B-segmentu vse bolj pomembna, saj potrošnikom dovoljuje, da se o izdelkih informirajo, še preden pridejo v stik s prodajo. Potrošnikom so tako omogočeni raziskovanje, dostop do informacij, primerjava med ponudbami in samostojno sprejemanje odločitev.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv