Večkanalna atribucija je ključ do konkurenčne prednosti - iPROM - Novice iz sveta

Večkanalna atribucija je ključ do konkurenčne prednosti

Marketinški strokovnjaki si želijo le najboljših rezultatov in priporočljivo je, da zasluge za prodajo dodelijo pravim stičnim točkam na konverzijski poti. Večkanalna atribucija omogoča poglobljen vpogled v namere in vedenje potrošnikov, saj informacije o potrošnikih pridobiva na vsaki stopnji nakupne poti.

Preberi več
Umetna inteligenca omogoča pametne strategije - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca omogoča pametne strategije

Umetna inteligenca postaja med marketinškimi strokovnjaki vse bolj priljubljena. Njena največja dodana vrednost je, da obvladuje velike količine podatkov in iz njih oblikuje personalizirano izkušnjo za potrošnike.

Preberi več
Ne razmišljajte o osebnosti blagovne znamke temveč o izkušnji potrošnika z njo - iPROM - Novice iz sveta

Ne razmišljajte o osebnosti blagovne znamke, temveč o izkušnji potrošnika z njo

Danes imajo potrošniki širšo izbiro blagovnih znamk in izdelkov kot kadarkoli prej, zato blagovne znamke venomer iščejo nove razlikovalne prednosti, s katerimi bodo izstopale iz množice. Blagovne znamke lahko diferenciacijo na trgu uveljavijo s sledenjem empatiji in čustvom, a ob tem tudi ustrezno vključijo tehnologijo.

Preberi več
Digitalna B2B-podjetja so najbolj osredotočena na potrošniško izkušnjo - iPROM - Novice iz sveta

Digitalna B2B-podjetja so najbolj osredotočena na potrošniško izkušnjo

Celostna potrošniška izkušnja (CX) je vse bolj pomembna. Vanjo ne vlagajo le B2C-podjetja, pač pa tudi digitalna B2B-podjetja.

Preberi več
Igrifikacija v mobilnih oglasih naslednja velika stvar -  iPROM - Novice iz sveta

Igrifikacija v mobilnih oglasih – naslednja velika stvar

Mobilni digitalni ekosistem je preplavljen z množico oglasov, pozornost potrošnikov pa je vse težje ujeti. Igrifikacija v mobilnih oglasih vnaša v mobilne oglase igričarske elemente in principe ter poskrbi za večjo pozornost in vključenost potrošnikov.

Preberi več
Umetna inteligenca bo preobrazila maloprodajo - iPROM - Novice iz novice

Umetna inteligenca bo preobrazila maloprodajo

Umetna inteligenca že sooblikuje več gospodarskih panog, kot so avtomobilska industrija, marketing in zdravstvo, po napovedih strokovnjakov pa jim sledi tudi maloprodajna industrija. Umetna inteligenca bo v prihodnosti poskrbela za personalizacijo in potrošnika postavila na prvo mesto.

Preberi več
Lastni podatki prinašajo prednost - iPROM - Novice iz sveta

Lastni podatki prinašajo prednost

Strogi predpisi o zasebnosti podatkov ustvarjajo nekaj izzivov za blagovne znamke in podjetja, saj je dostop do podatkov vedno bolj varovan. Blagovne znamke in podjetja so se zato začela zanašati na svoje lastne podatke, ki so s pravilno uporabo in interpretiranjem lahko pravo zlato.

Preberi več
Umetna inteligenca ustvarja novi svet marketinga - iPROM - Novice iz sveta

Umetna inteligenca ustvarja novi svet marketinga

V današnjem svetu je na voljo ogromno podatkov, ki jih človek sam ne more obdelati. Podatki so gonilo sodobnega marketinga, umetna inteligenca pa orodje, ki olajša procese in poskrbi, da so podatki uporabljeni v prid blagovni znamki.

Preberi več
5 prevladujočih tem na CES-u - iPROM - Novice iz sveta

5 prevladujočih tem na CES-u

Consumer Electronics Show (CES) je poleg festivala Kanski levi eden izmed največjih vsakoletnih dogodkov, kjer se srečajo največji medijski in marketinški strokovnjaki, ki pregledajo največje trende preteklega leta in predvidijo, kateri trendi bodo najbolj aktualni v prihodnosti.

Preberi več
Trendi umetne inteligence v letu 2018 - iPROM - Novice iz sveta

Trendi umetne inteligence v letu 2019

Umetna inteligenca je med blagovnimi znamkami in agencijami že sprejeta in v uporabi, a vendar je smiselno pričakovati, da bo v letu 2019 še bolj prisotna. Naprednejše ciljanje, večja transparentnost in novi načini uporabe umetne inteligence so trendi, ki bodo zavladali v letošnjem letu.

Preberi več

Arhiv