NOVICE IZ SVETA
Umetna inteligenca omogoča obdelavo velike količine podatkov, ki jih človek sam ne more obdelati. Prodajni strokovnjaki so prepričani, da umetna inteligenca izboljšuje prodajne rezultate ter pomaga pri hitrejšem in bolj učinkovitem opravljanju nalog.
Marketinški strokovnjaki si želijo le najboljših rezultatov in priporočljivo je, da zasluge za prodajo dodelijo pravim stičnim točkam na konverzijski poti. Večkanalna atribucija omogoča poglobljen vpogled v namere in vedenje potrošnikov, saj informacije o potrošnikih pridobiva na vsaki stopnji nakupne poti.
Umetna inteligenca postaja med marketinškimi strokovnjaki vse bolj priljubljena. Njena največja dodana vrednost je, da obvladuje velike količine podatkov in iz njih oblikuje personalizirano izkušnjo za potrošnike.
Danes imajo potrošniki širšo izbiro blagovnih znamk in izdelkov kot kadarkoli prej, zato blagovne znamke venomer iščejo nove razlikovalne prednosti, s katerimi bodo izstopale iz množice. Blagovne znamke lahko diferenciacijo na trgu uveljavijo s sledenjem empatiji in čustvom, a ob tem tudi ustrezno vključijo tehnologijo.
Celostna potrošniška izkušnja (CX) je vse bolj pomembna. Vanjo ne vlagajo le B2C-podjetja, pač pa tudi digitalna B2B-podjetja.
Mobilni digitalni ekosistem je preplavljen z množico oglasov, pozornost potrošnikov pa je vse težje ujeti. Igrifikacija v mobilnih oglasih vnaša v mobilne oglase igričarske elemente in principe ter poskrbi za večjo pozornost in vključenost potrošnikov.
Umetna inteligenca že sooblikuje več gospodarskih panog, kot so avtomobilska industrija, marketing in zdravstvo, po napovedih strokovnjakov pa jim sledi tudi maloprodajna industrija. Umetna inteligenca bo v prihodnosti poskrbela za personalizacijo in potrošnika postavila na prvo mesto.
Strogi predpisi o zasebnosti podatkov ustvarjajo nekaj izzivov za blagovne znamke in podjetja, saj je dostop do podatkov vedno bolj varovan. Blagovne znamke in podjetja so se zato začela zanašati na svoje lastne podatke, ki so s pravilno uporabo in interpretiranjem lahko pravo zlato.
V današnjem svetu je na voljo ogromno podatkov, ki jih človek sam ne more obdelati. Podatki so gonilo sodobnega marketinga, umetna inteligenca pa orodje, ki olajša procese in poskrbi, da so podatki uporabljeni v prid blagovni znamki.
Consumer Electronics Show (CES) je poleg festivala Kanski levi eden izmed največjih vsakoletnih dogodkov, kjer se srečajo največji medijski in marketinški strokovnjaki, ki pregledajo največje trende preteklega leta in predvidijo, kateri trendi bodo najbolj aktualni v prihodnosti.