Deli

Obogateno resničnost (AR) marketinški strokovnjaki še vedno uporabljajo eksperimentalno ali le kot enkratni projekt. Vseeno pa že kar nekaj marketinških inovatorjev mobilno obogateno resničnost uporablja kot orodje, ki je del širše poslovne strategije.

Mobilna obogatena resničnost (AR) bo izboljšala uporabniško izkušnjo

Večina oglaševalcev obogateno resničnost zaenkrat pozna le površno, strokovnjaki pa napovedujejo, da bo mobilna obogatena resničnost (AR) do leta 2023 ustvarila od 70 do 75 milijard USD prihodkov.

Mnogo marketinških strokovnjakov razmišlja o možnostih uporabe mobilne obogatene resničnosti. To je odličen kanal za spodbujanje večje vpletenosti potrošnikov, strokovnjaki pa navajajo, da je v mnogih primerih opaziti tudi bistveno višjo prodajo. Pri prodaji izdelka ali storitve mobilna obogatena resničnost ponuja privlačen kanal za doseganje strank.

Podjetja lahko za obogateno uporabniško izkušnjo poskrbijo z različnimi možnostmi, ki potrošnika bolj vpletejo v nakupni proces. Trgovine z oblekami so npr. začele uporabljati »virtualne garderobe«, ki strankam omogočajo, da se vidijo v oblačilih, ne da bi jih preizkusile. Trgovci, kot je Ikea, nudijo aplikacije, ki potrošnikom omogočajo, da si ogledajo izdelke v svojem domu, ne da bi obiskali trgovino.

Mobilna obogatena resničnost potrošnikom omogoča bolj personalizirano in bolj interaktivno izkušnjo, poleg tega pa poskrbi tudi za prihranek časa, saj potrošnikom za določene zadeve ni več treba stopiti v trgovino, pač pa lahko obleke ali pohištvo preizkusijo kar prek aplikacije. Zelo priporočljivo je, da marketinški strokovnjaki v svoje strategije vključijo obogateno resničnost, saj ponuja ravno to, kar potrošniki želijo: personalizirano in interaktivno izkušnjo ter prihranek časa.

Deli

Arhiv