Deli

Podatki so gonilo digitalnega marketinga, potrošniki pa so tisti, ki zahtevajo vedno bolj personalizirano izkušnjo. Zato je priporočljivo, da se podjetja osredotočijo na podatkovno usmerjeno kulturo, ki je ključ do uspeha.

6 nasvetov za izgradnjo podatkovno usmerjene kulture podjetja iPROM Novice iz sveta

Marketinški strokovnjaki že dlje časa poudarjajo, da so podatki nova nafta, a vseeno premalo podjetij podatkovno usmerjenost postavlja v središče strategij. V nadaljevanju je predstavljenih šest ključnih nasvetov za vzpostavitev podatkovno usmerjene kulture.

Izgradnja strategije, osredotočene na življenjsko vrednost potrošnika

Najuspešnejše blagovne znamke verjamejo, da je vsaka stranka drugačna. Temelj za to razumevanje je CLV oz. življenjska vrednost kupca, ki je merilo za napovedovanje dobička, pripisanega celotnemu prihodnjemu odnosu s stranko. Priporočljivo je, da strategija blagovne znamke temelji na razumevanju potreb, motivacije in želj potrošnikov, ki izvirajo iz objektivnih podatkov.

Osredotočenost na potrošnika

Podjetja morajo vedeti, da se osredotočenost na potrošnike ne nanaša na enako obravnavo vseh potrošnikov, pač pa na osredotočenost na vse različne potrošnike. Uporabijo naj razpoložljive podatke (lastne podatke in podatke tretjih oseb) in tako marketinško ekipo opremijo z znanjem, kdo in kakšni so njihovi ciljni potrošniki.

Razumevanje nakupne poti potrošnika

Za dobre rezultate je priporočljivo, da si podjetja postavijo vprašanji, kaj se dogaja s potrošniki v določenem trenutku ter kako izboljšati posredovana sporočila, vsebino in izkušnje. Odgovorijo naj na vprašanje, zakaj nekateri od ciljnih potrošnikov izberejo ponudnike konkurenčnih izdelkov ali storitev.

Identifikacija dragocenih potrošnikov

Marketinški strokovnjaki svetujejo, da podjetja poiščejo diferencirano strategijo, ki dragocene potrošnike postavlja v središče. Z raziskavami in analitiko podjetja ne ugotavljajo le, kdo so najbolj dragoceni potrošniki, pač pa tudi njihovo motivacijo, stališča in želje, ki odsevajo, kakšne storitve, izdelke in ponudbo bodo pričakovali v prihodnosti.

Eksperimentiranje

Marketinški strokovnjaki priporočajo, da se podjetja lotijo eksperimentiranja, saj ni boljšega načina, da bi izvedeli več o potrošniku, kot je dejanski preizkus, kaj deluje in kaj ne. Medtem ko so veliki podatki in strojno učenje odlični za poslovno inteligenco, dobro nadzorovani poskus prinese enako ali še večjo vrednost.

Kakovostni podatki prekašajo množico podatkov

Zbiranje velike količine podatkov ne vodi nujno do večje poslovne inteligence. Ključnega pomena za marketinške strokovnjake je zbiranje podatkov, ki omogoča boljše napovedovanje prihodnjega vedenja ali pomaga optimizirati izkušnje dragocenih potrošnikov z blagovno znamko. Priporočljivo je, da podjetja razmislijo o razmerju med kakovostjo in količino podatkov.

Strategije naj temeljijo na podatkih, saj bo tako potrošnikom omogočena bolj kakovostna izkušnja, podjetja pa bodo posledično uživala veliko boljše in preverljive rezultate ter presegala zastavljene marketinške cilje.

Deli

Arhiv