Deli

Naložbe v mobilno oglaševanje strmo naraščajo, marketinški strokovnjaki pa morajo področje vse bolj obvladati. Osredotočati se morajo na tri osrednje komponente ciljanja v mobilnem oglaševanju, ki jih sestavljajo doseganje pravega občinstva, razumevanje občinstva in atribucija.

3 komponente ciljanja v mobilnem oglaševanju

Vzpon digitalnega oglaševanja je prinesel napredno uporabo podatkov za ciljanje občinstva. Marketinški strokovnjaki se danes osredotočajo predvsem na doseganje pravega občinstva. Druga dva elementa – razumevanje občinstva in atribucija – pa velikokrat ostajata spregledana.

Doseganje pravega občinstva

Komponenta doseganja pravega občinstva vključuje gradnjo in doseganje občinstva. Danes so na voljo številne platforme, ki omogočajo pristop »črne škatle« in zagotavljajo doseganje zelo širokega občinstva. Mnogi marketinški strokovnjaki pa ciljanje veliko bolj optimizirajo in s tem poskrbijo za boljše rezultate.

Razumevanje občinstva pred začetkom oglaševalske akcije

Na začetku ustvarjanja koncepta oglaševalske akcije najuspešnejša podjetja uporabljajo analizo, ki temelji na lokaciji. Podatki so uporabni z vidika, kako pogosto potrošniki obiščejo določene lokacije, kasneje pa je potrošnike priporočljivo segmentirati na podlagi zvestobe blagovni znamki. Strokovnjaki ocenjujejo, katere konkurenčne lokacije potrošniki obiskujejo, in tako vplivajo na razporejanje oglaševalskih proračunov.

Atribucija – pripisovanje učinkovitosti

Atribucija je zadnja komponenta ciljanja v mobilnem oglaševanju, ki je trenutno tudi najbolj zapostavljena. Težava pripisovanja učinkov oz. zaslug določenim orodjem še vedno ostaja, saj vsi različni podatkovni viri ne morejo komunicirati med seboj. Četudi je atribucijo na digitalnih medijih veliko lažje določiti, pa manjka komponenta, ki bi zasluge podeljevala tudi tradicionalnim medijem in vse aktivnosti povezovala v celoto.

Uporaba mobilnega oglaševanja je vse večja, s tem pa se povečujejo tudi možnosti uporabe podatkov, ki jih potrošniki ustvarjajo na vsakem koraku. Marketinški strokovnjaki priporočajo uporabo podatkov pred izvedbo oglaševalske kampanje, med njo in po njenem zaključku. Optimizacija oglasov na podlagi podatkov je tako ključna za uspeh blagovne znamke.

Deli

Arhiv