Pet stebrov za komunikacijo v spremenjenih razmerah - iPROM - Novice iz sveta

Pet stebrov za komunikacijo v spremenjenih razmerah

Koronavirus je dobesedno čez noč spremenil naš vsak dan in celo tudi večja, globalna podjetja prisilil v transformacijo komunikacije s potrošniki. Kaj se lahko od dobrih praks za krepitev odnosov s potrošniki naučijo manjša podjetja?

Preberi več
Blagovne znamke ne smejo pozabiti na dolgoročnost - iPROM - Novice iz sveta

Blagovne znamke ne smejo pozabiti na dolgoročnost

Blagovne znamke so trženjske strategije v negotovih časih smiselno prilagodile, vseeno pa ne smejo pozabiti na ohranjanje dolgoročnosti strategij.

Preberi več
Spletni nakupi kaj pričakovati po »koronakrizi« - iPROM - Novice iz sveta

Spletni nakupi: kaj pričakovati po »koronakrizi«

Spletni nakupi enega najpomembnejših premikov v vedenju potrošnikov beležijo v prodaji FMCG izdelkov. Vpliv bo zanesljivo prisoten tudi po »koronakrizi«.

Preberi več
Kaj se lahko naučimo od blagovnih znamk na Kitajskem - iPROM - Novice iz sveta

Kaj se lahko naučimo od blagovnih znamk na Kitajskem?

Koronavirus je na Kitajskem mnoge blagovne znamke izzval, da se prilagodijo in z digitalno transformacijo dosežejo potrošnike.

Preberi več
Kaj se lahko naučimo od »novih« nakupnih navad kitajskih potrošnikov?  - iPROM - Novice iz sveta

Kaj se lahko naučimo od »novih« nakupnih navad kitajskih potrošnikov?

Kitajske blagovne znamke so se hitro odzvale na porast digitalnega udejstvovanja in pozornost preusmerile na spletne trgovine, trgovine na družbenih medijih in ostale digitalne platforme.

Preberi več
Število naprav, povezanih v Wi-Fi omrežje, večje do 90 odstotkov - iPROM - Novice iz sveta

Število naprav, povezanih v Wi-Fi omrežje, večje do 90 odstotkov

Koronavirus je sprožil spremembe na področju uporabe spleta – ne le v večji digitalni medijski potrošnji, pač pa tudi v načinu, kako uporabniki do spleta dostopajo.

Preberi več
Koronavirus: na kratki rok nas rešuje digitalna tehnologija - iPROM - Novice iz sveta

Koronavirus: na kratki rok nas rešuje digitalna tehnologija

Koronavirus brez dvoma prinaša izzive. Kje pa si lahko vseeno pomagamo z digitalno tehnologijo in vsaj nekoliko omilimo trenutno situacijo?

Preberi več
Velike večine potrošnikov oglaševanje v času pandemije ne moti - iPROM - Novice iz sveta

Potrošniki tudi v času »koronakrize« naklonjeni oglaševanju

Medijska agencija Kantar je predstavila prvi val raziskave, ki preučuje vpliv pandemije na vedenje potrošnikov. Večine potrošnikov oglaševanje v kriznem obdobju ne moti, vseeno pa pričakujejo od blagovnih znamk, da prilagodijo komunikacijo.

Preberi več
Uporaba interneta večja za 50 odstotkov - iPROM - Novice iz sveta

Uporaba interneta na nekaterih trgih večja za polovico

O tem, da koronavirus spodbuja uporabo interneta, ni dvoma. Uporaba interneta je v tem času zrastla kar za 50 odstotkov, kar ponudnikom internetnih storitev vpliva tudi na zagotavljanje kakovosti povezav.

Preberi več
»Koronavirus« kot priložnost za poglobljeno komunikacijo in okrepitev odnosov - iPROM - Novice iz sveta

Koronavirus kot priložnost za poglobljeno komunikacijo in okrepitev odnosov

Koronavirus poleg vseh izzivov neizbežno ustvarja tudi več časa, ki ga uporabniki zaradi izolacije prebijejo na spletu. Komunikacija blagovnih znamk je ravno zaradi tega izjemno pomembna.

Preberi več

Arhiv