Deli

Koronavirus je posegel v marketinške načrte in komunikacijska sporočila, kar je povzročilo, da so morale blagovne znamke najti ustrezne načine odzivanja na razmere.

Blagovne znamke morajo sprejeti spremembe in delovati družbeno odgovorno - iPROM - Novice iz sveta

Vzpodbujanje družbene odgovornosti

Blagovne znamke so se odzvale različno. Avtomobilski proizvajalec Ford se je namesto načrtovanja prodajne akcije odločil, da stopi nasproti zvestim kupcem. Z oglaševalsko akcijo o olajšavi pri plačilu so poudarili družbeno odgovornost in razumevanje potrošnikov, kar je v času negotovosti še zlasti pomembno. Dobre prakse je bilo mogoče opaziti tudi pri »digital-first« blagovnih znamkah, ki so uporabnikom ponudile na stotine brezplačnih e-knjig za krajšanje časa med štirimi stenami.

Vračaje k avtentičnosti

Ključnega pomena je določanje vloge blagovne znamke v krizi in sporočila, ki ga želi predstaviti. Hitrost prilagajanja je sicer pomembna, a razumevanje, kaj potrošniki želijo ali potrebujejo, koristi tudi dolgoročno. Pomembno je, da blagovna znamka ostane pristna in se obrača k željam potrošnikov. Avtentičnost izvira iz tega, kar blagovna znamka predstavlja že od nekdaj. Blagovne znamke morajo združiti bistvo svojega obstoja s trenutnim dogajanjem – le tako ostanejo v težkih časih koristne ali celo zabavne, ko je vse okoli potrošnika videti negotovo.

Ohranjanje primernega komunikacijskega tona in ustvarjalnosti

Strokovnjaki blagovnim znamkam predlagajo, naj še naprej ohranjajo komunikacijo z občutkom za empatijo. Priporočljivo je upoštevati primeren ton komunikacije, a pri tem ne pozabiti na ustvarjalnost in razmišljanje izven okvirov.

Pomembno je, da blagovne znamke ne prenehajo komunicirati, ampak se s komunikacijo še bolj približajo potrošnikom, poskrbijo za njihove želje in dobro počutje. Prav tako ne smejo pozabiti na digitalno oglaševanje, ki jim bo zagotovilo lažji prehod iz kriznega obdobja, saj si blagovne znamke preprosto ne morejo privoščiti, da bi potrošniki zaradi odsotnosti oglaševanja na njih pozabili.

Deli

Arhiv