Deli

Študije in zgodovinski dogodki kažejo, da je v času negotovosti priporočljivo ohraniti ali celo povečati vložke v trženje. Zadnja stvar, ki jo podjetja želijo, je, da potrošniki pozabijo na njihove izdelke ali storitve, konkurenca pa pridobi večji tržni delež.

Najboljše prakse za trženje v novi resničnosti - iPROM - Novice iz sveta

Nedavna študija iz Ameriškega združenja oglaševalskih agencij, je pokazala, da si 43 % potrošnikov želi komunikacije z blagovnimi znamkami v novih razmerah, 56 % pa je povedalo, da jih zanima, kako blagovne znamke v novi resničnosti pomagajo družbi.

Nove razmere spodbujajo nove navade

Vpliva novih razmer na vedenje in odnos potrošnikov podjetja ne smejo podceniti. Raziskava podjetja Rival technologies je pokazala, da je kar 76 % potrošnikov v zadnjem času pridobilo nove navade, vedenje in rutine. 89 % teh potrošnikov je povedalo, da namerava ohraniti nekatere nove navade tudi, ko se razmere normalizirajo. V tem času potrošniki prav tako preizkušajo nove izdelke, 36 % pa jih namerava še vedno uporabljati znamke, ki so jih začeli uporabljati v tem času.

Zdaj ni čas, da se opiramo na domneve ali zastarele podatke. Vsi podatki, pridobljeni pred nekaj tedni, kaj šele pred nekaj meseci, so že zastareli. Podjetja se morajo osredotočiti na podatke v realnem času, ki razkrivajo, česa si potrošniki želijo v določenem trenutku. Dejstvo je, da sveži podatki in natančni vpogledi niso bili nikoli bolj pomembni.

Pomoč potrošnikom utrjuje blagovno znamko

Nekatere blagovne znamke so z oglasi ali z drugimi pobudami potrošnikom že pokazale, da jim je mar. Blagovna znamka Dove je na primer ustvarila video oglas, ki je prikazoval pogum zdravstvenih delavcev. Še korak dlje je stopila letalska družba Quatar Airways, ki zdravstvenim delavcem ponuja kar 100.000 brezplačnih letalskih kart za zaslužen oddih. Čas je, da podjetja skupnosti pokažejo, da jim je mar in pomislijo, kaj lahko storijo, da vsaj nekoliko pomagajo družbi.

Pomoč je lahko prisotna v različnih oblikah in lahko gre za čisto preprosto pobudo. Blagovna znamka Nike je na primer začasno odpravila naročnino za svojo aplikacijo, da bi ljudem pomagala ostati v dobri fizični pripravljenosti tudi v času socialnega distanciranja. Takšne geste presegajo trženje in morda ne bodo takoj povečale prodaje, vendar bodo utrdile dobro ime blagovne znamke in pripomogle k dolgoročni zvestobi.

Pripravite se na dolgoročni vpliv

Pandemija bo dolgoročno vplivala na vedenje in počutje potrošnikov. V študiji podjetja Rival technologies se je 86 % Američanov in 81% Kanadčanov strinjalo, da bo kriza ustvarila novo realnost in trajno vplivala na družbo.

Ne glede na to, koliko časa bo dejansko trajala kriza, bo COVID-19 za vedno spremenil potrošniško krajino. Način dela, sporočila in celo strategije se bodo morda bistveno spremenile in še večji poudarek namenile digitalnim oblikam komuniciranja.

Čeprav je pomembno, da podjetja prepoznajo negotovosti, povezane s pandemijo, ne smejo dovoliti, da jih ohromijo. Omogočanje natančnih vpogledov v ciljno skupino in vedenje potrošnikov je ključnega pomena za hitre reakcije trženjskih strokovnjakov in dostavljanje takšnih sporočil in ponudb, za katera so potrošniki v določenem trenutku najbolj dovzetni.

Deli

Deli prispevek prek e-pošte

Vaše kontaktne podatke (ime, priimek in elektronski naslov) ter posredovani kontakt prejemnika (elektronski naslov) potrebujemo, da lahko na prejemnikov elektronski naslov posredujemo vaše sporočilo. Prejetih podatkov ne bomo uporabili za druge namene. Z vnosom vaših podatkov in podatkov prejemnika, izjavljate, da imate od prejemnika pridobljeno privolitev za posredovanje njegovega/njenega kontakta. V kolikor podatkov ne boste oddali, želenega sporočila ne bomo mogli posredovati. Več o vaših pravicah in varstvu osebnih podatkov izveste tukaj.

Arhiv