Deli

Globalizacija prinaša mnoge prednosti, a po drugi strani je povezanost vsega in vseh tudi v času nove resničnosti vplivala na gospodarstvo po celem svetu. Vzpodbudne novice prihajajo s Kitajske, natančneje iz avtomobilske industrije.

Prebujanje avtomobilske industrije na Kitajskem - iPROM - Novice iz sveta

Po poročanju časnika Delo se bo po zadnjih napovedih prodaja avtomobilov na Kitajskem v kratkem poslovila od izgube, to pa bo pozitivno vplivalo tudi na evropske proizvajalce, kot je Volkswagen, ki je v preteklosti na kitajskem trgu odlično posloval.

Pozitiven svetovni vpliv

Novica pozitivno vpliva ne le na evropski trg, pač pa na celotno svetovno avtomobilsko industrijo, ki je že nekaj desetletij soodvisna. Z zagonom tovarn so za proizvajalce v različnih državah spet dostopni avtomobilski deli, ki jih izdelujejo v tovarnah po svetu, tudi na Kitajskem. Okrevanje Kitajske je pozitivna novica tako za evropske proizvajalce, ki prodajajo na kitajskem trgu, kot tudi za vse proizvajalce, ki so odvisni od avtomobilskih delov, izdelanih na Kitajskem, saj se je delo v marsikateri tovarni zaustavilo ravno zaradi prekinjene dobave delov.

Ponovna rast prodaje v aprilu

Prodaja avtomobilov na Kitajskem naj bi po oceni kitajskega združenja avtomobilskih proizvajalcev z marca na april narasla za 40 odstotkov, odstotek prodaje pa je za skoraj odstotek višji od prodaje v lanskem letu. Trend prodaje na Kitajskem utegne še bolj narasti, saj se želijo ljudje izogniti javnemu prevozu, avtomobile pa vidijo kot najboljšo rešitev za zaščito zdravja. To bi dejansko pozitivno vplivalo na svetovni avtomobilski trg.

Kaj pa Evropa?

Proizvodnja in delovanje avtomobilske industrije se počasi vračata v pogon, tradicionalno nespletno poslovanje se prav tako stabilizira in progresivno okreva. Za vzpodbujanje avtomobilske industrije v Evropi so napovedane državne subvencije, proizvajalci uvajajo časovno ugodnejše financiranje nakupov in v primeru izgube rednega prihodka tudi odloge plačila.

Priporočljivo je, da avtomobilska industrija skrbno preuči nastale dejanske potrebe in probleme svojih kupcev, saj jih bodo tako bolj učinkovito nagovorili ter jim izkazali ustreznejšo podporo in razumevanje. Tako lahko srednje- in dolgoročno dosežejo prednost prve ponudbe v večkanalni trženjski in prodajni strategiji na trgu.

»Tudi v iPROMu opažamo ponovno aktivacijo avtomobilske panoge, ki je v času epidemije omejila svoje komunikacijske aktivnosti. Vodilni v industriji, ki želijo blagovno znamko ohraniti v samem vrhu percepcijskega zemljevida potrošnika, so se situaciji prilagodili z relevantno ponudbo in prerazporedili medijska sredstva v veliki meri na bolj učinkovite digitalne kanale,« pravi Leon Brenčič, direktor odnosov z naročniki v iPROMu.

Deli

Arhiv