Deli

Spletni nakupi doživljajo sunkovito rast. Katerim kategorijam kaže najboljše?

Spletni nakupi: pospešena rast rekordnih kategorij - iPROM - Novice iz sveta

April 2020 je bil za marsikaterega spletnega trgovca rekorden – nedavna raziskava eMarketerja je pokazala, da so največjo rast zabeležile spletne trgovine s hrano in pijačo, farmacevtskimi in zdravstvenimi izdelki ter pisarniškim materialom.

Aprila 2020 je več kot tretjina, natančneje 36 odstotkov, ameriških potrošnikov prek spleta nakupovala hrano in pijačo. To je za devet odstotnih točk več kot februarja 2020. Prav tako se je povečalo tudi število spletnih nakupov farmacevtskih in zdravstvenih izdelkov – od februarja do aprila za šest odstotnih točk. Razlog je seveda dejstvo, da se potrošniki izogibajo bližnjim stikom v fizičnih prodajalnah, pa tudi povečana skrb za zdravje in odpornost. Ko so ljudje prešli na učenje na daljavo in delo od doma, so se za štiri odstotne točke povečali tudi spletni nakupi pisarniške opreme. Podoben trend so strokovnjaki zaznali tudi pri nakupnem vedenju članov Amazon Prima. Raziskava je pokazala, da največ članov kupuje ravno živila in farmacevtske izdelke.

Ugotovitve eMarketerja je podprla tudi marčevska raziskava Red Points. Približno šest od desetih uporabnikov interneta v Združenih državah Amerike je med pandemijo koronavirusa prek spleta nakupovalo hrano in pijačo, s 46 odstotki sledi nakupovanje oblačil, s 43 odstotki elektronika in s 30 odstotki nakupi video iger.

Spletni nakupi so prodrli v mnoge kategorije izdelkov, ki so jih potrošniki prej raje nakupovali v fizičnih trgovinah. Ravno sedaj je čas, da poskrbite za odlično uporabniško izkušnjo in podporo digitalnega oglaševanja spletne trgovine ter potrošnikom ponudite razlog, da se v spletno trgovino vrnejo tudi po koncu pandemije.

Deli

Arhiv