Deli

Pandemija je trženje v turistični panogi po vsem svetu postavila pred številne izzive. Konec aprila smo v Sloveniji odprli meje med občinami, po napovedih se bodo kmalu odprle tudi državne meje, turistični kompleksi pa bodo dobili dovoljenje za obratovanje. Zato je zdaj čas, da turistična panoga ne pozabi na stik s potrošnikom, ki bo kmalu spet izbiral med mnogimi možnostmi na trgu.

Turizem in trženje umetnost iskanja prave sinergije - iPROM - Novice iz sveta

Odnosi s potrošniki so ključni

Strokovnjaki za trženje v turistični panogi menijo, da blagovne znamke kljub trenutnim razmeram ne bi smele popolnoma zaustaviti trženjskih aktivnosti. Ohranjanje komunikacije oziroma obuditev s potrošniki je sedaj ključnega pomena; podjetja, ki se ukvarjajo s turizmom, pa svetujejo komuniciranje s potrošniki na pristen in sočuten način.

Razmišljajte izven okvirov

Sedaj je pravi čas za avtentično povezovanje s potrošniki. Eden izmed načinov je pošiljanje e-poštnih sporočil. Raziskava družbe BounceX je namreč pokazala, da se je stopnja odprtih e-sporočil – svetovno gledano – z marca na april povečala za kar 40 odstotkov.

V podjetju Royal Caribbean International so k trenutnim razmeram pristopili inovativno. Ustvarili so brezplačne virtualne noči križarjenj, ki zvestim kupcem omogočajo, da vsaj v mislih potujejo in se tako pripravljajo na resnične počitnice. V podjetju so povedali, da je to odličen način, da kupce izobražujejo o možnih paketih križarjenj, ki bodo prej kot slej spet postali aktualni. V tem primeru bo podjetje zagotovo v prednosti pred tistimi, ki so v tem času popolnoma ustavili komunikacijo s potrošniki. Tehnologija ponuja številne priložnosti in le vprašanje časa je, katera podjetja jih bodo izkoristila in tako ostala korak pred konkurenco.

Pomembnoje ostati v igri

Vsekakor je tudi v spremenjenih razmerah pomembno ostati v igri za pozornost potrošnika. Stres in dolgčas, ki ju povzroča družbena distanca, bosta verjetno potrošnike motivirala k večji želji po oddihu, strokovnjaki za trženje v turizmu pa morajo biti na to pripravljeni. Ko pride čas za to, bodo potrošniki izbirali tiste ponudnike, ki so se močneje zasidrali v njihovih glavah in poskrbeli, da prava sporočila dosežejo pravega potrošnika na pravi napravi in ob pravem času. V iPROMu to zagotavljamo z visokotehnološko programsko opremo, ki omogoča zanesljivo najbolj učinkovite oblike ciljanja na trgu. Pravo ciljno skupino dosegamo z večkratnim ciljanjem, vedenjskim ciljanjem in tudi s ciljanjem na osnovi predvidevanja. Tako so oglasi dostavljeni tistim ciljnim skupinam, ki jih vsebina dejansko zanima in so za sporočila v določenem trenutku najbolj dovzetne. Oglaševalec pa medijska sredstva tako izkoristi najbolj optimalno.

Nekateri ukrepi se že rahljajo, zmagovalci tega obdobja pa bodo tisti, ki so se na razmere odzvali najhitreje in tako zagrizli v največji delež trženjskega kolača.

»Vse države se bodo v prihodnjih mesecih najverjetneje borile za svoje domače goste, ob odpiranju meja pa seveda tudi za tuje. Menim, da bomo na spletu v kratkem času priča pestri turistični ponudbi in zato ogromnemu številu turističnih oglasov. Sedaj je bolj kot kadarkoli prej pomembno, da blagovne znamke v tej množici sporočil izstopajo in oglase prikazujejo pravim osebam ob pravem času na pravi napravi. Sredstva za zagon turizma, ki je prek STO zagotavlja tudi država, so omejena, zato jih je treba izkoristiti toliko bolj preudarno,« pravi Miloš Suša, vodja spletnih medijskih specialistov v iPROMu.

Deli

Arhiv