Internetno oglaševanje za četrtino bolje

Družbi Interactive Advertising Bureau (IAB) and PricewaterhouseCoopers (PwC) sta objavili, da je priohodek od internetnega oglaševanja v drugem četrtletju v ZDA dosegel skoraj tri milijarde dolarjev, kar je bilo…

Preberi več

Internetni kreativci – kje ste?

Družba eMarketer napoveduje, da bo vrednost internetnega oglaševanja v ZDA v letu 2005 prvič presegla deset milijard dolarjev – ustavila naj bi se pri skoraj 13 milijardah. Čez štiri…

Preberi več

Internet za desetino bolje

Svetovalna duržba TNS Media Intelligence s sedežemv ZDA, ki se ukvarja predvsem z mediji, je sporočila, da so oglaševalci v ZDA v prvi polovici leta za oglaševanje porabili 70,5…

Preberi več

19 milijard dolarjev za internetno oglaševanje

Družba Jupiter Research je napovedala, da bodo leta 2010 v ZDA za internetno oglaševanje namenili skoraj 19 milijard dolarjev. To naj bi pomenilo 59-odstotno rast v primerjavi s predvidenim…

Preberi več

Spamerja v Rusiji kar ubili?

Ruska tiskovna agencija Interfax je sporočila, da so našli umorjenega znanega spamerja Vardana Kušnirja, sicer Američana. Kušnir je v Moskvi vodil Angleški izobraževalni center, za katerega je delal reklamo…

Preberi več

Kako se pa ti obnašaš?

Pri internetnih oglasih ni prednost samo v tem, da lahko oglaševalci natančno spremljajo obisk. Vedo celo to, odkod je prišel obiskovalec na njihovo spletno stran, in kam je odšel….

Preberi več

Nov internetni bum ali balon?

Odkar sta Googlova lastnika pred manj kot letom dni izdala delnice, so se le-te podražile že za trikrat. Tržna kapitalizacija Googla je več kot 80 milijard dolarjev, kar je…

Preberi več

Kako Unilever cilja mlade moške

Unilever je deodorant za moške Axe predstavil v ZDA leta 2002. Takrat se je odločil le za TV oglaševanje, kmalu pa je vse več dolarjev namenil spletnim oglasom. Poleg…

Preberi več

26 milijard dolarjev za spletno oglaševanje

Forrester Research je objavil petletno napoved glede oglaševalskih proračunov, v kateri ocenjuje, da bo spletni oglaševalski kolač do leta 2010 vreden 26 milijard dolarjev, dosegel pa naj bi osemodstotni…

Preberi več

Po milijardnem zlomu spet nora rast

San Francisco je bil v času razcveta internetnih podjetij eno najhitreje rastočih gospodarskih območij na svetu. Po polomu dotcom podjetij v letu 2000 je propadlo na tisoče podjetij, službo…

Preberi več

Arhiv