26 milijard dolarjev za spletno oglaševanje

Forrester Research je objavil petletno napoved glede oglaševalskih proračunov, v kateri ocenjuje, da bo spletni oglaševalski kolač do leta 2010 vreden 26 milijard dolarjev, dosegel pa naj bi osemodstotni…

Preberi več

Po milijardnem zlomu spet nora rast

San Francisco je bil v času razcveta internetnih podjetij eno najhitreje rastočih gospodarskih območij na svetu. Po polomu dotcom podjetij v letu 2000 je propadlo na tisoče podjetij, službo…

Preberi več

Internetno oglaševanje prehitelo radijskega

Raziskava podjetij Interactive Advertising Bureau UK (IAB UK) in PricewaterhouseCoopers (PwC) je pokazala, da so oglaševalci v Veliki Britaniji v letu 2004 porabili več sredstev za internetno kot za…

Preberi več

Ali pop-up oglasi izginjajo?

Število in učinkovitost pop-up oglasov na spletnih straneh se zmanjšujeta, ugotavljajo v reviji Wired. Obiskovalci interneta jih preprosto ne prenašajo in uporabljajo vse več programov za blokiranje tovrstnih oglasov….

Preberi več

Dinamično internetno oglaševanje

Raziskava, ki jo je konec leta 2004 med spletnimi založniki opravil Advertising.com, je za leto 2005 napovedala rast obogatenih in video spletnih oglasov ter oglasov, vezanih na obnašanje uporabnikov…

Preberi več

Kopati globlje

Unicast, eden od pionirjev pri razvoju internetnih oglaševalskih formatov, je raziskoval, kakšno je med njegovimi strankami razpoloženje v zvezi s spletnim multimedijskim oglaševanjem za leto 2005. Raziskava je pokazala,…

Preberi več

Manj prikazov – boljši branding

Analiza podatkovne zbirke Dynamic Logic MarketNorms je pokazala, da obogateni online oglasi z avdio ali video vsebino bolj povečajo branding kot drugi standardni oglaševalski online formati (banner, nebotičniki, večji…

Preberi več

Eksplozija spletnih video oglasov

Online video oglaševanje pridobiva na popularnosti, ugotavljajo pri družbi Jupiter Research. Oglaševalci v ZDA so lani porabili 77 milijonov dolarjev za online video, do leta 2009 pa naj bi…

Preberi več

Spletno oglaševanje postaja običajno

V raziskavi Ameriškega oglaševalskega združenja in družbe Atlantic Media so ugotovili, da postaja spletno oglaševanje vse bolj del klasičnega medijskega spleta (media mix). Večji oglaševalci namenjajo internetnim oglasom povprečno…

Preberi več

Obogateni oglasi samo za velikane?

V letošnjem letu naj bi iztržek od obogatenih spletnih oglasov (rich media) prvič presegel milijardo dolarjev. V letu 2009 naj bi se na tem področju letno obrnilo že skoraj…

Preberi več

Arhiv